SLO bocni levo
SLO bocni desno

Srbski megazvezdnik Voyage obiskal Mercator HM Šiška in predstavil čaj "Volim Tea"

Slovenija

08.09.2024

Številni oboževalci (predvsem mladi) iz cele Slovenije so v petek "preplavili" ljubljanski Mercator HM Šiška Ljubljana, ki je gostil balkanskega megazvezdnika Voyaga. Ob glasbi so uživali še v njegovih osvežilnih ledenih čajih "Volim Tea", ki jih je Mercator kot prvi trgovec v Sloveniji postavil na svoje police.

Voyage, ki je dobro poznan tudi med mladimi pri nas in vedno poskrbi za izjemno energijo, je v največjem hipermarketu Mercatorja ustvaril prav posebno norijo.

Njegovi fani so se za dogodek, ki je bil načrtovan ob 19. uri, pričeli zbirati že od 15. ure naprej, da bi si zagotovili čimboljše mesto ob odru v osrčju te znane trgovine. Nagrajenci nagradnih iger so imeli ekskluzivno priložnost spoznati Voyaga, medtem ko so ostali oboževalci upali na podpis na majice Volim Tea in ledene čaje.

»Veseli nas, da smo mladim iz vseh koncev Slovenije omogočili srečanje z njihovim vzornikom. S ponudbo kot je Volim Tea in z njo izvirno digitalno kampanjo, ki smo jo lansirali ob prihodu izdelka na naše police potrjujemo, da razumemo mlade, poslušamo njihove želje, se jim znamo približati, jim
omogočiti dodano vrednost nakupovalne izkušnje in, kar je najpomembneje, navdihniti,« so sporočili iz Mercatorja.

Množica navdušenih oboževalcev je potrpežljivo čakala na avtograme, ki jih je Voyage podpisoval na vse mogoče načine in podlage, od ledenih čajev, majic, telefonov, superg do teles. Zvezdnik je vzdušje popestril z veliko mero pozornosti in ljubezni do svojih "fanov", kar odraža tudi blagovna znamka Volim Tea, kjer je bistvo izraženo v srbski besedi "volim", ki v slovenščini pomeni ljubim.

Oboževalci so navdušenje delili tudi na družbenih omrežjih, kjer so poskrbeli, da je dogodek zaživel širše. Voyage s svojim pozitivnim vplivom in kreativnostjo mladim daje nekaj več, kombinacijo edinstvenih glasbenih stilov in pozitive, edinstvenost, ki jo je čutiti tudi v njegovem ledenem čaju.

Mercator z dogodkom in sodelovanjem z Voyagem ponovno dokazuje usmerjenost v prihodnost ter pripravljenost prisluhniti zahtevam tudi najzahtevnejših kupcev, še posebej mladih, generacije Z. Poleg ledenega čaja Volim Tea, v Mercatorju najdejo vedno prostor za inovativne novosti, kot je trenutno tudi jagodni sok Pola Pola, ki sta ga zasnovala prav tako zelo priljubljena reperja Jala Brat in Buba Corelli.

Vir/Foto: PRistno