SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: Lidl uradni partner UEFA Evropske lige in UEFA Konferenčne lige

Svetovne

03.09.2024

Lidl širi svojo udeležbo v nogometu in bo do sezone 2026/27 postal uradni partner dveh UEFA klubskih tekmovanj: UEFA Europa League in UEFA Conference League.

Poudarek sodelovanja je na svežem sadju in spodbujanju ozaveščenega prehranjevanja.​

Kot del novega partnerstva pa bo Lidl zagotovil svojo edinstveno ekipo Lidl Kids Team v vseh evropskih državah, kvalificiranih za klubska tekmovanja, kar bo več kot 12.000 otrokom omogočilo, da postanejo uradni otroci, ki bodo spremljali nogometaše pred tekmami.​

Kot eden izmed vodilnih trgovcev s hrano v Nemčiji in Evropi Lidl z veseljem oznanja svoje najnovejše nogometno partnerstvo, da  je aktualni uradni partner UEFA Lige Europa in UEFA Conference League za tri leta, od 2024 do 2027. ​

Šport je pomemben del Lidlove dolgoročne zavezanosti zdravju in ozaveščeni prehrani. Trgovec se zaveda, kako pomembna je prehrana za zdravje vseh in da je gibanje del zdravega načina življenja. Glede na priljubljenost velikih nogometnih tekmovanj  želi UEFA spodbuditi čim več ljudi k aktivnemu življenjskemu slogu. Pod geslom »Mi smo v vaši ekipi« bo Lidl kot novi uradni partner tega nogometnega partnerstva še naprej navduševal navijače in vse tiste, ki to želijo postati. Na vseh stičnih točkah, od televizijskega oglaševanja do umestitve na stadionu in reklamnih vitrin, Lidl ozavešča o aktivnem življenjskem slogu. ​

Lidl Kids Team iz vse Evrope

Z novim partnerstvom Lidl prinaša edinstveno ekipo Lidl Kids v svojih 30 evropskih državah, ki so se s svojimi predstavniki kvalificirale za klubska tekmovanja. Lidl Kids Team je ekskluziven program, ustvarjen v sodelovanju z UEFA Ligo Europa in UEFA Conference League.

12.364 otrok, starih od 6 do 10 let, bo imelo priložnost uradno nastopati na kaki od tekem. Lidl tudi nekaj povrne svojim strankam in zaposlenim, tako da jim omogoči osvojitev brezplačnih vstopnic za tekme UEFA Europa League in UEFA Conference League. To pomeni, da lahko izkusijo nogomet v živo na najvišji ravni in dobijo navdih, da tudi sami postanejo aktivni. ​

Z izkušnjami, kot je sodelovanje v Lidlovih otroških ekipah, bo Lidl pomagal navdušiti še več otrok nad vadbo in to po vsej Evropi. Zdrav način življenja, vključno z ozaveščeno prehrano v otroštvu, zmanjšuje tveganje za s prehrano povezane bolezni v odrasli dobi. Lidl se še naprej osredotoča na promocijo zdravja otrok, na primer s posebnimi smernicami za oglaševanje.

Veliko pričakovanje: Lidl in UEFA širita partnerstvo

Jan Bock, namestnik izvršnega direktorja Lidl Service GmbH & Co. KG, je dejal: »Ponosni smo, da lahko na naš obsežen seznam športnih partnerjev dodamo UEFA Europa League in UEFA Conference League. Lidl je tesno povezan z Evropo, ustanovljeni smo bili pred 51 leti v osrčju Evrope in smo danes prisotni v več kot 30 državah. Partnerstvo je torej del našega mednarodnega sodelovanja.«

Guy-Laurent Epstein, direktor trženja pri UEFA, je dodal: »Veseli nas, da bomo to poletje med UEFA EURO 2024 še razširili uspešno partnerstvo z Lidlom, ki smo ga veseli kot uradnega globalnega sponzorja UEFA Lige Evrope in UEFA Conference Welcome League. Lidl je eden od vodilnih evropskih trgovcev s hrano na drobno s pomembno mednarodno prisotnostjo in veselimo se sodelovanja, da bi dinamiko in živahnost evropskega nogometa prinesli še več oboževalcem. Veselimo se sodelovanja pri ustvarjanju pozitivnega družbenega vpliva z močjo nogometa.”​

Vir: ESM

Foto: Lidl