SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Unilever in Venus Williams lansirala omejeno izdajo mila Dove

Svetovne

02.09.2024

Podjetje Unilever se je povezalo s teniško igralko, da so skupaj lansirali novo milo, ki ga je navdihnil tenis, pod svojo blagovno znamko Dove.

Milo #KeepHerConfident z vonjem limone je zelene barve, kot teniška žogica, v embalaži iz 100% recikliranega materiala.

Kot so navedli v sporočilu podjetja, je cilj sodelovanja z Williamsovo in lansiranja te omejene serije mil podpora dekletom pri športu, zato je na vsakem vgravirana fraza "confident".

"Kot nekdo, ki ve, kako pomembna je samozavest v športu, sem zelo navdušena nad sodelovanjem z Dove pri nadaljevanju našega poslanstva podpore naslednji generaciji deklet, ki se želijo ukvarjati s športom. Uživala sem v ustvarjanju mila #KeepHerConfident in vključitvi mojih najljubših vonjav ter zelene barve žoge, ki mi je tako všeč, s ciljem poslati močno sporočilo, da se mladi športniki še naprej ukvarjajo s športom in imajo samozavest," je povedala Williams. 

Glede na raziskavo Dove iz leta 2023 kar 45 % deklet po vsem svetu opusti šport do 14. leta starosti, dvakrat več kot fantje, pri čemer je samozavest glavni razlog za to odločitev.

Cilj te kampanje je tudi ozaveščanje o programu Body Confident Sport, ki ga je Dove razvil skupaj z Nikeem in z namenom ponuditi orodja in priložnosti dekletom med 11. in 17. letom za razvoj samozavesti.

"Navdušeni smo, da lansiramo našo prvo omejeno izdajo najljubšega mila Dove, da bi dekletom pomagali igrati šport, ki ga obožujejo. Ne moremo si zamisliti boljšega partnerja in vzornika za dekleta od Venus," je dejala Marcela Melero, direktorica razvoja segmenta osebne nege pri Dove Severna Amerika.

Vir: InStore
Foto: Dove/Unilever