SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nova revija InStore pri prejemnikih, že tudi na spletu

NOVA ŠTEVILKA REVIJE INSTORE

Slovenija

29.08.2024

Tudi avgustovsko revijo (125) lahko preberete vsi, ki je ne prejemate v tiskani izdaji in sicer v elektronski obliki na spletni strani.

 

Nov InStore, ki ga lahko preberete na tej POVEZAVI, na uvodnih straneh, tako kot vedno, ponuja nabor pregleda novih objektov oz.trgovin doma in v regiji.

Na naslovnici in tudi v "drobovju" revije s programom in opisom govornikov, napovedujemo naš FMCG Summit, ki bo 12.novembra v ljubljanskem hotelu Four Points by Sheraton Mons.

Poročamo o odprtju novega Eurospina v Vojniku, ki je že njihova 59.trgovina, Kea pa je pod franšizo Tuša odprla trgovino Sveta Ana.Sklad Enterprise Investors s Poljske, ki je lastnik hrvaškega Studenca je prevzel Keo in čaka odobritev varuha za konkurenco tudi zaradi širitve, saj želijo odpirati predvsem v manjših krajih. Slovenska trgovska veriga Kea s sedežem v Šentjurju ima v svoji mreži 32 trgovin, ki so zaenkra še franšiza trgovca Tuš in delujejo na območju Celja, Maribora, Prekmurja in Primorske. Povprečna velikost trgovine je 250 kvadratnih metrov. V letu 2023 je družba ustvarila skoraj 50 milijonov evrov prihodkov in 1,3 milijona evrov čistega dobička ter je v lastništvu Boštjana Kukovičiča. Kot je znano pa tudi Tuš čaka na zeleno luč prevzema novega lastika Mercatorja, ki je v lasti Fortenove katere večinski lastnik je Pavao Vujnovac in njegova družba Open Pass, za katero stoji hrvaški poslovnež, ki je s svojim podjetjem presegel 85-odstotni lastniški delež in bo moral podati zavezujočo ponudbo za odkup preostalih deležev. Open Pass je večinski delničar z deležem 93,78 odstotka. Za sodelovanje v novi lastniški strukturi se je odločilo okoli 80 manjšinskih delničarjev, ki imajo skupaj zgolj 6,22-odstotni delež. 

Med izbranimi novicami iz Slovenije naj omenimo, da je v Črni na Koroškem leto dni po poplavah, Petrol 6.avgusta slavnostno odprl tri prenovljena prodajna mesta (Žerjav,Nazarje in Otiški vrh)

V Sparu so 2. avgusta preizkusili nov način oglaševanja s hologramom in sicer v trgovini Interspar Citypark, kjer so namestili manjši zaslon ob stojalo, kjer je predstavljena akcijska ponudba točk zvestobe.

Danes poteka zadnji dan Agre, ki si jo je (doslej) ogledalo že okoli 100.000 obiskovalcev in smo jo v šestih dneh podrobno sprenmljali na naši spletni strani, v tiskani reviji pa že tokrat predstavljamo nekatera mednarodna ocenjevanja kakovosti izdelkov (mesa, mleka, pijač), ki pa jih bomo še podrobnje v naslednji številki v naši notranji posebni prilogi InFocus.
 
Na Pomurskem sejmu se je 62. sejmu Agra sicer predstavilo 1720 razstavljavcev iz 35 držav.

Od regijskih novic naj na tem mestu izpostavimo, da je hrvaška veriga Podravka kupila kmetijski del Fortenove in sicer podjetja: Belje plus doo, PIK Vinkovci, Vupik, Energija Gradec, Belje Agro-Vet in Felix. Vrednost transakcije je 333 milijonov evrov.

Med svetovnimi novicami je prva med prvimi novica, da Mars kupuje Kellanovo v mega poslu v vrednosti 36 milijard dolarjev. Slaščičarski velikan Mars, katerega blagovni znamki sta tudi M&M's in Snickers kupuje proizvajalca blagovnih znamk Cheez-It in Pringles Kellanova v poslu, vrednem skoraj 36 milijard dolarjev (32,7 milijarde evrov), kar pomeni, da bo to največji nakup v industriji pakirane hrane.

V dveh mednarodnih intervjujih gostimo Marka Maločo, predsednika uprave skupine e-Log in Hansa Eysinka Smeetsa, mednarodnega specialista za prodajo na drobno, ki bo 12.novembra govornik na ljubljanski konferenci FMCG revije Instore. 

Poleg rednega pisanja za spletno stran, naš redni pisec Sebastian Rennack, ki je ustanovitelj Aletos Retail Advisory, mednarodni maloprodajni analitik in nekdanji mednarodni dopisnik Lebensmittel Zeitung, vodilnega nemškega poslovnega tednika za sektor FMCG tokrat piše o Aldijevem poovnem zagonu tudi za revijo. Ker ima bogate praktične izkušnje v industriji kot nekdanji član mednarodnih skupin za operacije Schwarz Group in Metro Group na Poljskem, v Ukrajini in Rusiji je tudi ta njegov članek o uspehu diskontarja, ki samo v Sloveniji in Avstriji nastopa z imenom Hofer,  zelo zanimiv.

V rubriki marketing Barbara Petovar predstavlja študijo primera Palome v članku z naslovom: "Palomistična" zgodba o uspehu: kampanja "Moj prijatelj Dino".

V rubriki analiza Jerica Urbančič Menih iz Mediane piše o rezultatih njihove raziskave navad pri nakupovanju živil v regiji. 

V rubriki distribucija in logistika avtor Boban Mladenovski (Tesco) piše o izzivih poslovanja v delovanju dobavne verige v članku z naslovom: Pripravljenost na morebitbne prekinitve.

Tudi tokrat ni šlo brez obiska male trgovine, bili smo v ljubljanski trgovinici Biovera zakoncev Novšak, na Galjevici 9 v Ljubljani.

Tako kot vedno revijo s svojim značilnim pisanjem sklene Igor E Bergant v članku z naslovom: Žoga ni bila bila vedno okrogla.