Kot so zapisali v sporočilu družbe, gre za trgovine, ki bodo po nizkih cenah prodajale le izbrane izdelke, vključno z osnovnimi živili in izdelki iz ponudbe trgovčeve zasebne blagovne znamke "No name".
Poleg ponudbe izdelkov po znižanih cenah bodo trgovine prihranile tudi pri obratovalnih stroških na več načinov, kot so skrajšanje obratovalnega časa, ukinitev hladilnih naprav in izdelkov, ki morajo biti v hladilnikih zaradi varčevanja z energijo in z minimalnim oglaševanjem.
"Naš cilj je preprost, zagotoviti hrano in osnovne potrebščine za gospodinjstva po najnižji možni ceni. Ker se je svetovna inflacija hrane povečala, smo se osredotočili na to, da naredimo vse, kar je v naši moči, da ohranimo nižje cene za stranke. Novi koncept nam omogoča, da ponudimo popolnoma drugačno in poenostavljeno nakupovalno izkušnjo," je dejal Per Bank, predsednik in izvršni direktor Loblaw.
Blagovna znamka je bila ustanovljena leta 1978 z namenom zagotavljanja osnovnih živil po nižjih cenah in s takratnih 16 izdelkov zrasla na skoraj 3000 izdelkov, ki so prepoznavni po nevpadljivi, nevtralni rumeno-črni embalaži s preprosto pisavo in takšnega videza so tudi trgovine novega formata.
Prve tri trgovine bodo odprli septembra v mestih: Brockville, St. Catharines in Windsor v Ontariu.
Vir: InStore
Foto: Loblaw