Mlekarna Celeia je kot družbeno odgovorno podjetje danes Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) pred začetkom novega šolskega leta predala donacijo 500 zvezkov z motivi akcije Paša za oči. Za to potezo so se odločili z zavedanjem, da je nakup šolskih potrebščin pred začetkom jeseni vedno eden največjih stroškov staršev, ZPMS pa prav zato letos organizira projekt Polna šolska torba.
V imenu Mlekarne Celeia sta donacijo predali vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia Tjaša Kobal Anžur in Neli Koren iz oddelka marketinga, prevzela pa sta jo podpredsednik ZPMS Uroš Brezovšek in vodja kreativnih projektov ZPMS Anja Vogrič.
Mlekarna Celeia v zadnjem času pospešeno gradi svojo prepoznavnost kot družbeno odgovorno podjetje. Tako so veliko pozornosti namenili zmanjševanju učinkov na okolje ter zgradili lastno sončno elektrarno in nadgradili lastno čistilno napravo, svoje rejce mleka so povezali v inovativno kampanjo Paša za oči – za dobrobit živali na kmetijah, v okviru katere skrbijo za prijetnejše počutje živali v hlevih.
Zdaj pa so se odzvali še povabilu ZPMS in se vključili v njihov projekt Polna šolska torba (več o projektu tukaj), ki je nastal z zavedanjem, da je: »Prvi šolski dan prelomnica v življenju otroka in spomini nanj ostanejo za celotno življenje. Želimo si, da bi tudi socialno ogroženim otrokom te spomine naredili pozitivne,« je poudaril podpredsednik ZPMS Uroš Brezovšek.
Kot še poudarjajo v ZPMS, je nakup šolskih potrebščin za družine z nizkimi dohodki in več otroki veliko finančno breme, zato je povpraševanja po tovrstni pomoči, tudi med letom, vsako leto večje. »Prav zato smo se odločili, da našo družbeno odgovornost razširimo na skupino, ki predstavlja našo prihodnost, na otroke. Želimo si, da bodo z veseljem pisali v barvite zvezke, ki jih krasijo pisani vzorci kravic naše kampanje Paša za oči,« razlaga vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia Tjaša Kobal Anžur, podpredsednik ZPMS Uroš Brezovšek pa dodaja: »Poskrbeli bomo, da bodo zvezki razdeljeni po celotni Sloveniji in da bodo prišli v prave roke.«
Zgodba kampanje Paša za oči – za dobrobit živali na kmetijah prinaša barvite podobe petih kravic, ki izražajo temeljne vrednote blagovne znamke Zelene Doline iz Mlekarne Celeia – življenje, naravo, tradicijo, ljubezen in povezanost. »Barviti vzorci kravic sedaj krasijo tudi naše zvezke, od katerih vsak predstavlja določeno kravico in skozi čudovito posvetilo pred novim šolskim letom izraža eno od naših temeljnih vrednot, ki so lepa popotnica za najmlajše, ki se vračajo v šolske klopi,« razlaga Neli Koren iz Mlekarne Celeia in dodaja: »Ker so naši zvezki tako atraktivni, bomo zagotovo kakšnega podarili v okviru nagradne igre pred začetkom novega šolskega leta, z njimi pa bomo obdarili tudi naše zaposlene in njihove šoloobvezne otroke.«
Akcija ZPMS Polna šolska torba (več o projektu tukaj) sicer poteka do 14. septembra in tudi vsak posameznik lahko donira po svojih močeh ter tako polepša prvi šolski dan socialno ogroženim otrokom iz vse Slovenije.
V imenu Mlekarne Celeia sta donacijo predali vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia Tjaša Kobal Anžur in Neli Koren iz oddelka marketinga, prevzela pa sta jo podpredsednik ZPMS Uroš Brezovšek in vodja kreativnih projektov ZPMS Anja Vogrič.
Vir/Foto:Mlekarna Celeia