SLO bocni levo
SLO bocni desno

VB: Amazon:"Potrošniki želijo kupovati zelene izdelke"

Svetovne

16.08.2024

Večina potrošnikov bi najraje kupovala izdelke, ki imajo pozitiven vpliv na okolje in družbo, vendar so mnogi zmedeni glede tega, kako najbolje prepoznati trajnostne lastnosti izdelka, kaže nova raziskava med 2000 kupci v Združenem kraljestvu, ki jo je naročil velikan elektronske trgovine Amazon.

Raziskava je pokazala, da dve tretjini vprašanih želi kupovati izdelke, ki imajo pozitiven učinek, medtem ko jih 63 % želi, da jim trgovci na drobno pomagajo prepoznati bolj trajnostne izdelke.

Samo sedem odstotkov potrošnikov je dejalo, da pri nakupovanju vedno razumejo vpliv izdelka na okolje, medtem ko jih je 18 % dejalo, da je enostavno določiti trajnostne lastnosti izdelka, poroča Business Green.

Več kot tri četrtine anketirancev je dejalo, da je bolj verjetno, da bodo verjeli trditvam o trajnosti izdelka, če so podprte z uradnim certifikatom ugledne organizacije, medtem ko jih je 41 % dejalo, da so nehali kupovati, ker trditvam o trajnosti niso verjeli ali jih razumeli.

Poleg tega je tretjina vprašanih trdila, da je večja verjetnost, da bodo preizkusili novo blagovno znamko ali izdelek, če so družbene, etične in okoljske značilnosti jasno navedene na samem izdelku ali ob spletnem nakupu.

V Amazonu želijo zadovoljiti naraščajoče povpraševanje potrošnikov s svojo oznako "Climate Pledge Friendly", ki poudarja izdelke, ki se ponašajo z vrsto trajnostnih lastnosti in so prejeli ugledne certifikate tretjih oseb, kot so tisti, ki jih podeljujejo Rainforest Alliance, Fairtrade International in Forest Stewardship svet.

Iz Amazona so dejali, da je od uvedbe oznake "Climate Pledge Friendly" leta 2020 skoraj 37,6 milijona kupcev prešlo na izdelke, označene s programom, kar je vodilo v prodajo več kot 1,16 milijarde izdelkov.

Število prodanih izdelkov s to oznako se je od leta 2022 povečalo za 42 %, do danes pa se je izbor izdelkov z oznako »Podnebju prijazno« povečal na več kot 1,4 milijona izdelkov po vsem svetu, kar je 157-odstotno povečanje v primerjavi z ravnmi iz leta 2022

Dejali so še, da je komercialni uspeh pobude poslal močan signal prodajalcem Amazona, da kupci želijo kupovati izdelke s trajnostnimi lastnostmi.

Raziskava je pokazala tudi to, da so najbolj iskane lastnosti trajnosti, ki jih iščejo britanski kupci, dobro počutje živali, sledijo zmanjšana embalaža, izdelani z oz.berz kemikalij, ki so varni za zdravje ljudi in okolje ter predmeti iz recikliranih materialov.

Prvih pet kategorij izdelkov, za katere kupci v Združenem kraljestvu pričakujejo, da bodo pri njih našli bolj trajnostne možnosti, vključuje hrano in pijačo, čistila, kozmetiko in izdelke za lepoto, oblačila ter elektroniko in naprave.

Vir: eKapija

Foto: Arhiv Instore