K rasti prodaje v tem obdobju je največ prispevala rast cen v srednjem enomestnem odstotnem območju, so sporočili iz družbe.
Obenem je prodaja presegla pričakovanja analitikov v višini 2,1 milijarde švicarskih frankov (2,16 milijarde evrov).
Evropski segment skupine je v prvih šestih mesecih zabeležil 9,3-odstotno organsko rast prodaje, na 1,07 milijarde švicarskih frankov (1,10 milijarde evrov).
Rast je bila najbolj izrazita v Franciji, Veliki Britaniji ter Srednji in Vzhodni Evropi, kjer so zabeležili dvomestno, solidno rast pa so zabeležile tudi Italija, Nemčija in Švica.
Segment Severne Amerike ima 3-odstotno organsko rast prodaje, na 794,6 milijona švicarskih frankov (818,43 milijona evrov), na ostalih trgih pa je družba dosegla 10-odstotno organsko rast, na 293,2 milijona švicarskih frankov (301,00 milijona evrov).
Skupna prodaja družbe je v letu 2023 znašala 5,20 milijarde švicarskih frankov (5,54 milijarde evrov) in je nekoliko presegla napoved analitikov o 5,18 milijarde švicarskih frankov (5,52 milijarde evrov).
Ko gre za leto 2024, želi podjetje s sedežem v Zürichu doseči organsko rast prodaje od 6 % do 8 % ter še povečati svojo stopnjo dobička iz poslovanja za 20–40 bazičnih točk.
Vir: revija ESM
Foto: Yves Scheuber/Unsplash