SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: Kaufland širi ponudbo veganskih izdelkov

Svetovne

24.07.2024

Nemški trgovec je razširil svojo vegansko ponudbo "K-take it veggie" za približno 20 %, s čimer je število izdelkov v tej ponudbi doseglo več kot 100 SKU (SKU je enkratna referenčna številka izdelka, s katero je registriran v sistemu podjetja).

Novosti v ponudbi so veganski parmezan, losos in veganske sirove palčke, so sporočili iz družbe.

"Naš cilj je vsakemu kupcu zagotoviti pravi izdelek za njegovo prehrano. Ljudje, ki jedo vegetarijansko ali vegansko hrano, so za nas pomembna in rastoča skupina strank. Ravno iz tega razloga smo pred sedmimi leti lansirali "K-take it veggie"  in od takrat povpraševanje naših strank po teh izdelkih narašča. Kupcem želimo omogočiti vsakodnevni nakup izdelkov rastlinskega izvora ter jih navdušiti za preizkušanje novih jedi," je povedal Oliver Schmitz, generalni direktor nabave pri Kauflandu.

Lani je družba znižala cene veganskih izdelkov, da bi jih izenačili s cenami mesnih izdelkov in potrošnikom omogočili dostopnejše nakupe.

Organizacija ProVeg je pred kratkim primerjala košarico z dvanajstimi izdelki rastlinskega izvora s košarico z dvanajstimi izdelki živalskega izvora kot del cenovne študije. Poročilo je razkrilo, da Kaufland ponuja cenovno najugodnejšo košarico rastlinskega izvora, posebej nizke cene pa imajo rastlinsko mleko in veganski burgerji.

Vir: revija ESM
Foto: Kaufland