"Naše stranke visoko cenijo lastne blagovne znamke Actiona zaradi neprekosljive cene in kakovosti. Zato nenehno vlagamo v kakovost in trajnost izdelkov. Začeli smo z našo nagrajeno kolekcijo zaščite pred soncem Zenova in nadaljevali z kolekcijo čistil Spargo ter kopalniško opremo in posteljnino Hotel Roial iz trajnostnih virov. Ocene strank, preizkusi izdelkov in potrošniške nagrade ponazarjajo napredek in vpliv naših zasebnih blagovnih znamk," je dejal Hajir Hajji, izvršni direktor Actiona.
V prvih šestih mesecih se je prodaja podjetja povečala za 9 %, pri čemer ima trgovec v povprečju okoli 17,3 milijona kupcev na teden, v svojih 2685 trgovinah, v 12 državah.
Action je v tem obdobju odprl 119 novih trgovin, poleg tega pa so za letos napovedali odprtje dodatnih 330 trgovin.
Podjetje je maja začelo pošiljati tudi blago iz svojega prvega distribucijskega centra v Italiji, kjer ima 87 trgovin.
Vir: revija ESM
Foto: Action