Proizvajalec žganih pijač namerava prodajati svoje blagovne znamke vina iz Avstralije, Nove Zelandije in Španije, vključno z znanimi blagovnimi znamkami, kot so: Jacobs Creek, Stoneleigh in Campo Viejo.
V Pernod Ricardu bodo imeli še naprej v lasti blagovne znamke šampanjca, kot je Mumm, a tudi nekatere blagovne znamke vin v Franciji, Argentini in na Kitajskem.
Niso še razkrili vrednosti posla, ki je predmet regulatornih odobritev.
Kot pojasnjujejo v podjetju, bodo s tem dodatno izostrili svoj portfelj močnih alkoholnih pijač, kot sta vodka Absolut in konjak Martell. Poleg tega bo posel podjetju omogočil, da svoje vire osredotoči na blagovne znamke, ki spodbujajo rast.
Prodaja vina jim je v poslovnem letu 2023 prinesla le 4 % od prodaje in je zabeležila 2 % padec v primerjavi z letom prej.
Vir: Seebiz
Foto: Arshla Jindal/Unsplash