Iz podjetja pravijo, da ta prodaja krepi portfelj v Indiji, ker jim omogoča, da se v celoti osredotočijo na trende premiumizacije in zagotovijo trajnostno in dobičkonosno rast.
Indija, kot drugi največji trg Pernod Ricarda, je strateška prednostna naloga, prerazporeditev virov pa izboljšuje sposobnost podjetja, da izkoristi močne makroekonomske temelje in dolgoročni potencial države, so sporočili v izjavi za javnost.
Po zaključku naj bi transakcija takoj pozitivno vplivala na operativno maržo in stopnjo rasti čiste prodaje podjetja Pernod Ricard India.
"Z veseljem sporočamo prodajo divizije Imperial Blue kot strateško potezo za nadaljnje osredotočanje na bolj dobičkonosne in hitreje rastoče blagovne znamke v Indiji, a tudi po vsem svetu. Ta transakcija je obojestransko koristna za vse vpletene, tako globalno kot lokalno. Spodbuja našo ambicijo, da dosežemo še večji uspeh na enem od najpomembnejših trgov in dodatno poenostavlja poslovanje, saj še naprej vlagamo v izjemno rast Indije,“ je dejal Alexandre Ricard, predsednik in izvršni direktor podjetja Pernod Ricard.
„Ta prodaja bo podjetju Pernod Ricard India omogočila dodatno dobičkonosno rast in okrepila osredotočenost na premiumizacijo in inovacije. Omogočila bo tudi učinkovitejše usmerjanje virov k hitro rastočim blagovnim znamkam, kot je Royal Stag, ki je že presegel prag 30 milijonov pakiranj na leto, Blenders Pride, a tudi k mednarodnim blagovnim znamkam, kot so: Chivas, Jameson, Absolut in Ballantine's. Vstopamo v vznemirljivo novo poglavje, ki bo prineslo drzne inovacije in razširjen portfelj premium izdelkov,ki je prilagojen vse bolj zahtevnemu indijskemu potrošniku,“ je dodal Jean Touboul, izvršni direktor podjetja Pernod Ricard Indija.
Zaključek transakcije je odvisen od odobritve indijske komisije za konkurenco in naj bi bil zaključen v prihodnjih mesecih.
Vir: InStore
Foto: Pernod Ricard