Nova izdaja bo vsebovala naslednje teme:
Celoten pregled trgovskih verig v Srbiji z 10+ lokali: izkaznice podjetij (uprav, leto ustanovitve, kontaktne podatke), geografsko pokritost (Vojvodina/Beograd/zahodna Srbija/jugovzhodna Srbija), skupno število objektov po formatu (hipermarket, supermarket, velika/srednja/mala trgovina), število zaposlenih, ponudbo (število izdelkov po formatu), posebne segmente (mesnica, pekarna, zdrav kotiček, pripravljene jedi), programe zvestobe, spletno prodajo...
Maloprodajne analize in raziskave nakupovalnih navad potrošnikov naslednjih agencij:
NielsenIQ, CPS GfK, Ipsos, RetailZoom, Fokus, Raziskave Smart Plus, Nielsen Audience Measurement, Mediana, Kantar TMG Insights, Deloitte, Dun & Bradstreet, Euromonitor International, Gospodarska zbornica Srbije.
Izdaja v številkah:
100+ strani,
50+ trgovskih verig (vključno z bencinskimi črpalkami in kioski),
20 + analiza trga,
30 + oglasov (blagovne znamke, storitve, trade marketing, kampanje, slika).
Lansko izdajo trgovinskega zemljevida si lahko prenesete TUKAJ.