V okviru naložbe želi živilski velikan do konca leta 2025 lokalizirati 50 % trenutne proizvodnje v primerjavi s trenutno stopnjo lokalizacije, ki je 22 %.
Edina izjema bodo odslej kakavova zrna, poudarjajo v podjetju.
"Naš cilj je izboljšati trajnost z lokalizacijo in povečati izvoz za reševanje likvidnostne krize v dolarjih," je dejal Sami Wahid, generalni direktor Mondelēza Pakistan.
Podjetje trenutno proizvaja približno 12 izdelkov lokalno, vključno s čokolado Cadbury in blagovnimi znamkami piškotov, kot so: Oreo, Lu in Tuck.
Mednarodni promet koncerna znaša 36 milijard dolarjev.
Iz Mondelēz Internationala so nedavno objavili novico o združitvi moči s podjetjem Lotus Bakeries z namenom povečanja prisotnosti znamke Biscoff v Indiji.
Poleg rasti blagovne znamke Biscoff v Indiji bosta podjetji sodelovali pri razvoju in trženju čokoladnih izdelkov pod skupno blagovno znamko na drugih trgih.
Prvi izdelki pod skupno blagovno znamko naj bi bili predstavljeni v začetku leta 2025, poleg Cadbury in Biscoff v Združenem kraljestvu še Milka in Biscoff v celinski Evropi.
Vir: FoodBev
Foto: Alleksana/Pexels