Kot regionalna direktorica strateškega kreativnega razvoja je njena glavna odgovornost zagotoviti pomemben korak naprej in odličnost kreativnega dela agencije na globalni ravni, tako v Sloveniji kot na Hrvaškem.
»Ambicije Future so še naprej ostati kreativni partner, ki blagovnim znamkam prinaša rezultate z izjemnimi in učinkovitimi marketinškimi rešitvami. Petra je zaradi svojih izkušenj neprecenljiva strokovnjakinja za regionalno marketinško stroko. Z njenim prihodom je Futura dobila močan zagon strateške kreativnosti, ki bo prinesla odličnost rešitev za naše naročnike na mednarodni ravni,« je povedal Gregor Firbas, direktor Future DDB.
Krulc je povedala: »V čast in veselje mi je soustvarjati strateško pot in odličnost storitev agencije v bližnji prihodnosti.«
Kot izvršna kreativna direktorica je Petra več kot 17 let delala v agenciji Gray, kjer je s svojo ekipo osvojila številne nagrade in nazive. Bila je tudi članica Evropskega in svetovnega kreativnega sveta Grey.
Sodelovala je v številnih lokalnih, regionalnih in mednarodnih žirijah priznanih oglaševalskih festivalov, vključno s svetovno znanimi London International Awards (LIA) v Las Vegasu. Bila je kolumnistka Marketing Magazina, gostujoča predavateljica na Fakulteti za družbene vede, od leta 2018 do 2019 pa tudi predsednica tekmovalne komisije Slovenskega oglaševalskega festivala.
Petra je v letih po delu v agenciji Gray kot članica izvršnega odbora mednarodnega kreativnega tehnološkega podjetja Celtra vodila globalni kreativni studio, ki ponuja digitalne storitve za Celtrine naročnike, kot so: Adidas, Spotify, NBCU, Bloomberg in drugi.
Vir/Foto: Futura