SLO bocni levo
SLO bocni desno

Petra Krulc je regionalna direktorica strateškega kreativnega razvoja Futura DDB

Slovenija

10.06.2024

Petra Krulc, ena najbolj nagrajenih in priznanih kreativnih voditeljic v Sloveniji in ena redkih regionalnih kreativnih direktoric, nagrajenih z nagradama Cannes Lions in Effie Awards Europe, se je pridružila agenciji Futura DDB.

Kot regionalna direktorica strateškega kreativnega razvoja je njena glavna odgovornost zagotoviti pomemben korak naprej in odličnost kreativnega dela agencije na globalni ravni, tako v Sloveniji kot na Hrvaškem.

»Ambicije Future so še naprej ostati kreativni partner, ki blagovnim znamkam prinaša rezultate z izjemnimi in učinkovitimi marketinškimi rešitvami. Petra je zaradi svojih izkušenj neprecenljiva strokovnjakinja za regionalno marketinško stroko. Z njenim prihodom je Futura dobila močan zagon strateške kreativnosti, ki bo prinesla odličnost rešitev za naše naročnike na mednarodni ravni,« je povedal Gregor Firbas, direktor Future DDB.

Krulc je povedala: »V čast in veselje mi je soustvarjati strateško pot in odličnost storitev agencije v bližnji prihodnosti.«

Kot izvršna kreativna direktorica je Petra več kot 17 let delala v agenciji Gray, kjer je s svojo ekipo osvojila številne nagrade in nazive. Bila je tudi članica Evropskega in svetovnega kreativnega sveta Grey.

Sodelovala je v številnih lokalnih, regionalnih in mednarodnih žirijah priznanih oglaševalskih festivalov, vključno s svetovno znanimi London International Awards (LIA) v Las Vegasu. Bila je kolumnistka Marketing Magazina, gostujoča predavateljica na Fakulteti za družbene vede, od leta 2018 do 2019 pa tudi predsednica tekmovalne komisije Slovenskega oglaševalskega festivala.

Petra je v letih po delu v agenciji Gray kot članica izvršnega odbora mednarodnega kreativnega tehnološkega podjetja Celtra vodila globalni kreativni studio, ki ponuja digitalne storitve za Celtrine naročnike, kot so: Adidas, Spotify, NBCU, Bloomberg in drugi. 

Vir/Foto: Futura