Kot so sporočili iz agencije Kantar, so bili sveže pečeni kruh, torte in peciva v zadnjih 12 tednih del četrtine Lidlovih potrošniških košaric.
Podatki iz te agencije so pokazali, da je Lidlova pekarna najbolj priljubljena med supermarketi, ki imajo lastne pekarne v Združenem kraljestvu, saj vsako minuto v povprečju prodajo 122 rogljičkov in vsako sekundo en krof z marmelado.
Novi podatki o tržnem deležu prihajajo tudi kot posledica tega, da je trgovec nedavno uvedel nov program zvestobe Lidl Plus, ki potrošnikom poleg tedenskih popustov na določene izdelke ponuja tudi personalizirane akcije.
Po podatkih Kantarja so te pripomogle k povečanju prodaje pekovskih izdelkov v trgovinah Lidl za več kot 40 %.
Ko gre za druge trgovce na drobno, Ocado trenutno predstavlja 1,8 % trga (3 % v Londonu), Sainsbury's 15,1 %, Tesco pa še vedno vodi in predstavlja 27, % trga.
Vir: Grocery Gazette
Foto: Lidl