Analitiki so namreč pričakovali, da bo družba v četrtletju zabeležila 3,4-odstotni padec organske prodaje, medtem ko naj bi se prodaja konjaka povečala za 0,5 odstotka. Namesto tega se je organska prodaja konjaka v tem obdobju povečala za 15,4 %, padec prodaje pa je dosegel le 0,7 %.
Proizvajalec žganih pijač je rezultat pripisal "odlični" uspešnosti na Kitajskem.
Ko gre za ZDA, je družba poročala o upadu prodaje zaradi "neugodnega okolja in intenzivnega promocijskega trga", medtem ko je regija EMEA pokazala "močno" uspešnost zaradi zagona v Afriki in zahodni Evropi.
Na letni ravni je družba zabeležila 39,6-odstotni padec prodaje v ZDA, medtem ko sta azijsko-pacifiška regija in Evropa dosegli 2-odstotno in 0,7-odstotno rast.
Organska prodaja skupine je v tem obdobju dosegla 1,19 milijarde evrov, kar je 19,2-odstotni padec glede na leto prej.
Francoski predsednik Emanuel Macron se je zahvalil kitajskemu predsedniku Xiju ob nedavnem obisku, ker (še) niso uvedli dodatnih dajatev na francoski konjak.Francoski predsednik je Jinpingu že na prvi dan obiska v Evropi (predsednik kitajske komunistične stranke je bil po Franciji samo še v Srbiji in na Madžarskem) po petih letih odsotnosti s celine izročil zelo simbolično darilo, več steklenic najprestižnejših francoskih konjakov. Poleg obeh predsednikov je bila prisotna tudi predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen. Od več kot treh milijard dolarjev zasluženih s prodajo žganih francoskih žestokih pijač v tujini so Francozi v enem samem letu več kot dve milijarde dosegli ravno zahvaljujoč konjaku. Prodaja francoskega konjaka v Aziji, predvsem na Kitajskem namreč neprestano raste in bi jih povišanje davkov zelo prizadelo. Najbolj prodajani konjaki so tam: Hennessy (LVMH), Remy Martin in Martell. |
Vir: revija ESM
Foto: Andrey Ilkevich/Unsplash