Belgija: Lidl trajno znižuje cene rastlinskih izdelkov lastne blagovne znamke

Svetovne

09.05.2024

V Lidlu načrtujejo trajno znižanje cen rastlinskih beljakovinskih izdelkov lastne blagovne znamke, cene pa bodo znižali na raven cen živil živalskega izvora, saj želijo med potrošniki spodbujati zavestno in trajnostno izbiro hrane.

Glede na rezultate nedavne študije, ki jo je izvedel iVox v imenu Lidla so kar štirje od desetih Belgijcev oz. pri naketerih vprašanjih celo več (42 %) rekli, da bi kupovali več vegetarijanskih in/ali veganskih izdelkov, če bi bili ti cenejši.

Polovica anketiranih (49 %) je bila prepričanih, da so rastlinski nadomestki dražji od živil na osnovi živalskih beljakovin.

Ines Verschaeve, vodja projektov za družbeno odgovornost podjetij in nabavo pri Lidlu Belgija, je izjavila: "Beljakovine so bistvenega pomena za naše dobro počutje, ne glede na to, ali so živalskega ali rastlinskega izvora. Rastlinske beljakovine pozitivno vplivajo tako na ljudi kot na okolje. Z znižanjem cen rastlinskih nadomestkov na raven  živalskih živil, želimo, da se kupec lažje odloči za rastlinsko hrano."

Organizacija, ki vzpodbuja hranjenje brez živalskega izvora, ProVeg je seveda prva pozdravila pobudo Lidla.

Lidl Belgija namerava do leta 2030 ponuditi tudi širši izbor izdelkov rastlinskega beljakovinskega izvora za 20 %.

Vemondo, hišna blagovna znamka, ki združuje Lidlove vegetarijanske in veganske izdelke, zdaj v svoji stalni ponudbi vključuje okoli 23 SKU-jev.

Vir: ESM

Foto: Arhiv Instore