Organski čisti dobiček podjetja se je v tem obdobju povečal za 4,2 %, zaradi višjih cen, stalnega povpraševanja in prodaje dejavnosti žvečilnih gumijev, so sporočili iz družbe.
V Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki je družba v prvem četrtletju zabeležila 0,6-odstotno rast čistega dobička v primerjavi s 3,9-odstotno rastjo v enakem obdobju lani.
V Severni Ameriki je Mondelēz zabeležil 2,1-odstotno zmanjšanje čistega dobička v primerjavi z 26,8-odstotno rastjo v istem četrtletju lani, medtem ko je v Latinski Ameriki zabeležil 8,9-odstotno rast.
V Evropi je družba zabeležila 1,8-odstotno rast prihodkov, kar je precej manj od 12,7-odstotne rasti leto prej.
"Kljub zahtevnemu in dinamičnemu okolju so naše ekipe ostale osredotočene in agilne pri izvajanju dolgoročne strategije rasti. Še naprej vlagamo v blagovne znamke, povečujemo distribucijo in uresničujemo sinergije iz nedavno pridobljenih sredstev za spodbujanje trajnostne dolgoročne rasti," je dejal Dirk Van de Put, izvršni direktor Mondelēz International.
Vir: INB2B Media
Foto: Mondelēz International