SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Mondelēz International je objavil poročilo »Snacking Made Right« za leto 2022

ANALIZA

Svetovne

07.06.2023

V poročilu je potrjen napredek podjetja pri njegovem poslanstvu, da vodi prihodnost trajnostnega prigrizka.

V poročilu ugotavljajo, da z naložbami v trajnostne projekte podjetje še naprej ustvarja dolgoročno vrednost za poslovanje.

Potrjena je predanost zagotavljanju transparentnih in merljivih informacij vsem pomembnim javnostim o ciljih, politikah, pobudah in programih z verodostojnim poročanjem.

Podjetje Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) je izdalo poročilo za leto 2022 t naslovom: »Snacking Made Right«, ki prikazuje napredek podjetja pri izpolnjevanju prednostnih nalog glede okolja, družbene odgovornosti in korporativnega upravljanja (ESG) ter prispeva k poslanstvu podjetja, da vodi strategijo v prihodnosti trga prigrizkov.

V poročilu "Snacking Made Right" ponazarjajo napredek podjetja pri doseganju ciljev za leto 2025 in izpostavljajo oskrbo s trajnostno pridelanimi sestavinami, ki prispevajo k zmanjševanju podnebnih sprememb, izboljšanje embalaže, napredek pri izvajanju pobud, namenjenih spodbujanju raznolikosti, enakosti in vključenosti (DE&I), ter podpori strankam, sodelavcem in skupnostim.

"Kot odgovorno in hitro rastoče globalno podjetje v industriji prigrizkov dajemo prednost ključnim področjem, da bi zagotovili inovativno in bolj trajnostno rast za ljudi in planet. Ponosen sem, da v času velikih sprememb in izzivov naše podjetje napreduje pri uresničevanju svoje vizije in da izkazujemo jasno zavezanost, da bomo tudi v prihodnosti vodili strategijo poslovanja s prigrizki," je dejal Dirk Van de Put, predsednik in izvršni direktor Mondelēz International .

Podjetje je lani postavilo trajnost kot četrti steber svoje dolgoročne strategije rasti. Poročilo »Snacking Made Right« ponazarja pretekle uspehe pri izgradnji bolj trajnostnega podjetja, ki da bo prispevalo k inovacijam in pospešeni dolgoročni rasti, ki temelji na najboljšem interesu javnosti. V letu 2022 je Mondelēz International znatno napredoval pri doseganju svojih ciljev za leto 2025, ki vključujejo:

• Poudarek na še bolj trajnostnem načinu pridobivanja bistvenih sestavin, ki se uporabljajo v proizvodnji, zmanjševanju vplivov na podnebje, spoštovanju človekovih pravic in večji uporabi embalaže, ki jo je mogoče reciklirati;
• Razvoj talentov in doseganje napredka na področju raznolikosti, enakosti in vključenosti (DE&I) med zaposlenimi v podjetju, znotraj same poslovne kulture, kot tudi v skupnostih, v katerih Mondelēz International deluje;
• Razvoj proizvodnega programa za odziv na zahteve potrošnikov pri izbiri hrane, hkrati pa spodbujajo nadzor, ozaveščeno izbiro in aktiven življenjski slog.

Podjetje je tudi v letu 2022 s svojim programom Cocoa Life, v katerega je vključenih več kot 230 tisoč kmetov, še naprej prispevalo k trajnostni pridelavi kakava. Prav tako so napovedali naslednjo fazo programa, ki vključuje podporo dodatnih 600 milijonov dolarjev do leta 2030, za skupno milijardo dolarjev naložb od začetka tega programa, z namenom povečanja pridelave kakava. Do leta 2030 so dosegli številko 300 tisoč kmetov, ki so vključeni v ta program in so že s tem dosegli večji učinek samega programa.

"Pri Mondelēz International smo z vsem srcem predani temu, da gremo še dlje in hitreje, ko gre za trajnostno rast in vpliv," je dejala Christine Montenegro McGrath, višja podpredsednica in direktorica globalnega vpliva in trajnosti pri Mondelēz International in dodala: "Imamo jasne motive, ki  temeljijo na ciljih za leto 2025 in nam pomagajo osredotočiti se in pospešiti naša prizadevanja. Prav tako je naš dolgoročni poudarek na doseganju ciljev za leto 2050, doseči neto ničelne emisije ogljikovega dioksida in odpadne embalaže s podpiranjem krožnega gospodarstva".

Poročilo »Snacking Made Right« je del širših prizadevanj podjetja, da svojim deležnikom zagotovi pregledne in merljive informacije, ko gre za cilje, politike, pobude in programe ESG, hkrati pa je pripravljeno pospešiti vizijo trajnosti in prispevati k ustvarjanju prihodnosti, v kateri lahko ljudje in planeti napredujejo skupaj.

O Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) spodbuja potrošnike k uživanju zdravih prigrizkov v več kot 150-tih državah po vsem svetu. Z neto prihodki v višini približno 31 milijard dolarjev leta 2022 je podjetje vodilno v prihodnosti prigrizkov z znanimi svetovnimi in lokalnimi blagovnimi znamkami, kot so: Oreo, Ritz, LU, Clif Bar in Tate's Bake Shop piškoti in pecivo ter Cadbury Dairi čokolade Milk, Milka in Toblerone. Mondelēz International je visoko na lestvici Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 in Dow Jones Sustainability Index.