"Unilever je v prvem četrtletju dosegel rast obsega, na čelu z blagovnimi znamkami Power, ki so zabeležile 6,1-odstotno rast prodaje," je dejal Hein Schumaher, izvršni direktor Unileverja.
Promet družbe je v tem obdobju znašal 15,0 milijard evrov, kar je 1,4-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Področje "Beauty & Wellbeing - "Lepota & Dobro počutje" je zabeležilo 7,4-odstotno rast prodaje, segment Osebna nega pa 4,8-odstotno rast. Segment "Home care" - "Nega doma" je zrasel za 3,1 %, prodaja segmenta: "Food - Prehrana" pa za 3,7 %.
V družbi poudarjajo, da so smernice za celotno leto nespremenjene, pri čemer pričakujejo rast prodaje v razponu od 3 do 5 %.
Marca so napovedali ukinitev približno 7500 delovnih mest, da bi v naslednjih treh letih prihranili približno 684 milijonov funtov (800 milijonov evrov).
Poleg odpuščanja so iz sicer zelo bogate družbe napovedali tudi odcepitev sladoledne dejavnosti kot ločene enote. Segment sladoleda je v prvem četrtletju zabeležil 2,3-odstotno rast prodaje.
Vir: revija ESM
Foto: Unilever