Največjo rast obsega prodaje piva, 9,4-odstotno, so zabeležili v regiji APAC.
Znamka Heineken je v prvem četrtletju zabeležila 12,9-odstotno rast obsega z dvomestno rastjo na več kot 30 trgih, medtem ko je Heineken 0.0 dosegel dvomestno rast v vseh regijah, na čelu z rastjo v Braziliji, Vietnamu in na Kitajskem.
Prihodki družbe so v prvem četrtletju znašali 8,2 milijarde evrov, kar odraža 7,2-odstotno rast.
Čisti dobiček družbe je v tem obdobju zrasel za 9,4 % na 6,85 milijarde evrov in je presegel pričakovanja analitikov o 7,2-odstotni rasti.
Izvršni direktor podjetja Dolf van den Brink je dejal, da so vse regije zabeležile rast obsega in neto prihodkov ter dodal, da podjetje ostaja pri svojih prejšnjih napovedih rasti.
"Še naprej bomo vlagali v naše blagovne znamke, inovacije, komercialne priložnosti in pridobivanje potrošnikov," je povedal van den Brink.
Vir: revija ESM
Foto: Heineken