Na 33. SOF-u o umetni inteligenci, prihodnosti medijev in trajnosti

Slovenija

09.04.2024

Med 6. in 7. junijem 2024 bo v Avditoriju Portorož potekal že 33. Slovenski oglaševalski festival (SOF).

Zgodnje prijave za osebno udeležbo bodo odprte še do 8. maja. Program letošnjega festivala prinaša navdihujoče vsebine o umetni inteligenci, ustvarjanju na najbolj priljubljenih družbenih omrežjih, o vojni za prestol med ustvarjalci video vsebin ter unikatnosti med kreativci.

Organizatorji napovedujejo tudi nastop enega najbolj uspešnih posameznikov slovenskega prostora, ki za zdaj še ostaja presenečenje.

O učinkoviti TikTok vsebini in digitalni transformaciji medijev

Navdihujočih govorcev, ki bodo postregli s svežimi idejami in drugačnimi pogledi, ne bo manjkalo. Amélie Ebongué, globalna tržnica, multidisciplinarna pisateljica in raziskovalka bo govorila o tem, kako z vsebinami na TikToku prehiteti najuspešnejše in kaj vse je potrebno za ustvarjanje učinkovite vsebine. Na četrtkovi okrogli mizi se bodo gosti spraševali o prihodnosti slovenskih medijev v digitalnem okolju, o korakih, ki nas ločijo do preobrazbe v »digital first« in tem, kako dobro smo pripravljeni na naslednja leta. 

Mastercard® podkast navdiha in odpiranje težkih tem preko ustvarjanja

Za odlično vzdušje na prvi festivalski dan bo poskrbel bivši predsednik države Borut Pahor na snemanju Mastercard® podkasta navdiha. Sledil mu bo navdihujoč govor Timothyja  Goodmana, umetnika, grafičnega oblikovalca in avtorja, ZDA, ki bo poskušal na novo definirati, kaj pomeni delati v kreativni industriji. Timothyjevo delo definira sposobnost, da se preko ustvarjanja čustveno poveže z drugimi ljudmi, v njem pa odpira debate o težkih temah, kot so razočaranje v ljubezni, moškost in duševno zdravje.

Obvladovanje obilice vsebin in trajnost z integriteto

Strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (AI), Ian Forrester iz podjetja DAIVID, nam bo zaupal, kako ustaviti slabe oglase, prenehati z zapravljanjem denarja in polnjenjem interneta z neumnimi oglasi. Pokazal bo, kako lahko s preizkušanjem vsebine v velikem obsegu lahko izboljšujemo njeno kakovost. O tem, kako trajnost postaviti v ospredje strategije blagovne znamke in s transparentnostjo graditi vrednost se bo z gostjama Mateo Benedetti, direktorico in ustanoviteljico Benedetti Life in Niko Veger, trajnostno blogerko in vplivnico, pogovarjala Mojca Markizeti, strokovnjakinja za trajnostne strategije in inovacije ter ustanoviteljica Improve X Advisory. 

Vir: Maruša Fakin

Foto: SOF