Nova RTD ("ready to drink"-pripravljeno za pitje) pijača združuje okus slavnega soka z nič sladkorja in 7 % alkohola. Ta inovacija prihaja v času, ko je Severna Amerika v zadnjih dveh letih zabeležila 104-odstotno stopnjo rasti v kategoriji RTD.
Poleg tega je raziskava pokazala, da večina (84 odstotkov) pivcev RTD išče znamke, ki ne obstajajo v kategoriji alkohola. Povpraševanje potrošnikov po vrhunskih izdelkih RTD je neizpodbitno in zato so inovacije za izpolnjevanje želja Kanadčanov prednostna naloga in vznemirljiva priložnost za rast Labatta.
"Navdušeni smo, da bomo s to predstavitvijo preoblikovali kategorijo ter izkoristili značilen okus, ki ga potrošniki poznajo in imajo radi," je dejal Mike D'Agostini, direktor Beyond Beer za Labatt Breweries.
"Labattovo strokovno znanje o alkoholnih pijačah je razlog, zakaj smo navdušeni, da nadgrajujemo naše dolgoletno sodelovanje in prenavljamo enega naših najbolj priljubljenih okusov. S tem imajo kanadski potrošniki zdaj še več izbire pri raziskovanju možnosti RTD po vsej državi," je povedala Laura Gray, direktorica inovacij pri PepsiCo Beverages Kanada.
Vir/Foto: FoodBev