Avstralija: Nestlé vložil 32 milijonov dolarjev v proizvodnjo blagovne znamke Milo

Svetovne

12.03.2024

Iz koncerna so napovedali naložbo v višini 32 milijonov avstralskih dolarjev (približno 20,8 milijona dolarjev) v tovarno v Smithtownu, ki proizvaja blagovno znamko Milo.

Sredstva bodo namenili izboljšanju proizvodnje in povečanju proizvodnih zmogljivosti, so sporočili iz družbe.

Z najnovejšo naložbo je Nestlé v zadnjem desetletju v to tovarno vlaganja povečal na 80 milijonov avstralskih dolarjev (približno 52 milijonov dolarjev).

"Zavezani smo k nenehnemu vlaganju v izboljšave in nadgradnje naše tovarne v Smithtownu, da bomo lahko še naprej s ponosom izdelovali ikonične znamke, kot je Milo. V naslednjem letu bomo vložili več kot 30 milijonov dolarjev v lokalno gospodarstvo in ustvarili skoraj 200 novih delovnih mest, ko bomo zgradili novo stavbo za proizvodnjo Mila," je dejal James Garley, vodja obrata v Smithtownu.

Posodobitev tovarne, ki letno proizvede več kot 200.000 pločevink izdelkov, kot sta Milo in Nesquik, naj bi bila končali do konca leta 2024.

Vir: FoodBev
Foto: Nestlé