V finalu BalCannesa tudi Mercatorjeve "Bele embalaže"

Slovenija

02.03.2024

Mercator in agencija Herman & partnerji, sta se uvrstila v ožji izbor tekmovanja BalCannes, regijskega tekmovanja v kreativnosti, s projektom »Bele embalaže«.

Snovalci akcije »Bele embalaže« so projekt sicer predstavili že drugič, a so ga ob tem znatno razširili, saj so se prvi ediciji belih embalaž pridružili novi partnerji z novimi izdelki.

V beli preobleki so tako otroško domišljijo spodbujali izbrani izdelki Argete Junior, Mlejka, Plazme, Jaffe, Munchmallowa, Pinga, Zdenke, Choco Loca in Medexovih prehranskih dopolnil.

Kaj sploh so bele embalaže? To so očiščene embalaže ikoničnih blagovnih znamk, ki se v dobro ustvarjalnosti najmlajših odpovejo svoji klasični podobi in otrokom ponudijo unikatno prazno platno za ustvarjanje ter jim omogočijo učenje vidikov trajnosti skozi igro. »Lumpiji razumejo, kako sijajna igrača je lahko navadna škatla in da je ta včasih celo boljša od stvari, ki se skriva v njej. Bodo otroci iz belih embalaž ustvarili robota, z njimi zgradili hiško, sestavili raketo ali letalo? Vse je mogoče, pravil ni,« pravijo snovalci akcije.

Pri trgovcu so ob novici, da so uvrščeni med finaliste tekmovanja BalCannes, na LinkedInu zapisali: »Naša zavezanost trajnostnim praksam se nadaljuje, zato smo ponosni, da smo prepoznani kot pionirji na področju okolju prijaznih rešitev. Projekt 'Bele embalaže' je le korak na naši poti k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti.«

Majda Vodopivec, direktorica projekta, je ob tem dejala: »Postati finalist tekmovanja BalCannes s projektom Bele embalaže ima za Mercator večplasten pomen. V današnjem svetu digitalizacije moramo še posebej spodbujati tiste spretnosti, ki jih morajo otroci razvijati za njihov nemoten razvoj, pri tem pa igra pomembno vlogo tudi ustvarjalna igra.«

Vir:MM

Foto: Mercator