SLO bocni levo
SLO bocni desno

Znani so Produkti (znamke in trgovine) leta 2024

Slovenija

01.03.2024

Predstavljamo letošnji dogodek: "Izbran produkt leta 2024, Izbrana znamka zaupanja leta 2024 in Izbrana trgovina leta 2024", ki so jih s svojim mnenjem izbrali izključno slovenski kupci in uporabniki.

Izbran produkt leta je pečat, številka 1 v svetu, v regiji in v Sloveniji. Zaupanje proizvajalcev, distirbuterjev in kupcev črpa iz globalne prisotnosti v več kot 40 državah sveta in aktivnim konceptom, ki deluje od leta 1987. Naš pečat je referenca industrije in priznan s strani proizvajalcev in raziskovalnih agencij.

Raziskavo je opravilo podjetje NielsenIQ v decembru 2023 in januarju 2024. Celotni vzorec raziskave n = 601 temelji na panelu, ki je reprezentativen za splošno prebivalstvo Slovenije glede na starost, spol in regijo. Odstopanje v posamični kategoriji je naravno.

Zmagovalci nagrade IZBRAN PRODUKT LETA 2024 so: 

Barcaffè Flora (v kategoriji kave), Pesto Basilico e Pistacchio Barilla (omake), Mulino Bianco (piškoti), Braunemon (prehranska dopolnila za kožo), Leone družinske banjice (družinske banjice sladoleda), KitKat žitarice  (kosmiči za zajtrk), Purina ONE DualNature (hrana za mačke),Vegeta Natur dodatki jedem v pasti (univerzalni dodatki jedem), Čokolino Dark (žitarice za odrasle), FunctionALL pijače (funkcionalni napitki), Planet of Plants Hot Dog & Namaz  (rastlinski izdelki), Zvijezda Ketchup brez dodanega sladkorja  (ketchup), Jar Extra+(detergent za ročno pomivanje posode), Waya StopReflux (izdelki za lajšanje težav z zgago inkislinskim refluksom), Fresh PETROL (sveže pripravljeni sendviči), mobilna aplikacija Na poti PETROL (mobilne aplikacije), PETROL kava na poti  (kave za na pot), THIS IS NOT M*LK Alpro  (rastlinske pijače).

Zmagovalci nagrade IZBRAN PRODUKT TRGOVSKIH ZNAMK LETA 2024 so:

Proteinski mlečni riž z okusom vanilije, DOLCIANDO (v kategoriji mlečni proteinski izdelki), Bivolja Mozzarella iz Kampanije ZOP, Pascoli Italiani (mocarela), Mini piščančja posebna klobasa, MEAT APETIT (piščančje klobase), Mortadela Bologna ZGO, FRESCHE FETTE (salame), Sveže listnato testo brez glutena, AMO ESSERE SENZA GLUTINE (sveže listnato testo),Krema za telo in roke s proteini svile, FIOR DI MAGNOLIA (osebna higiena),Mlečna čokolada z lešnikovim polnilom in nasekljanimi lešniki (čokolade), Hrustljavi muesli, TRE MULINI (kosmiči) in Hrana za mačke Premium RADAMES (hrana za mačke). 

Zmagovalci nagrade IZBRANA ZNAMKA ZAUPANJA LETA 2024 so:

Ariel (pranje perila), Kompas turistična agencija (turistične agencije), Goriva Q Max (goriva), McDonald's (restavracije s hitro prehrano), Zavarovalnica Triglav (zavarovalnice), Telekom Slovenija (telekomunikacije).

Zmagovalca nagrade IZBRANA TRGOVINA LETA 2024 sta:

Baby Center (trgovine z otroško opremo) in Mercator Online (spletne prehrambene trgovine).

To prestižno nagrado prejmejo le najboljši izdelki, storitve, znamke in trgovine, ki so osvojili srca in prepričali slovenske potrošnike, s svojo izjemno kakovostjo, inovativnostjo in zaupanjem. 

Letošnji izbor je še posebej pomemben, saj so poleg produktov slovenski kupci prvič izbirali tudi med znamkami in trgovinami za prestižni nagradi Izbrana znamka zaupanja leta 2024 in Izbrana trgovina leta 2024 v posamičnih kategorijah. Nagrada je dokaz uspešnosti in inovativnosti ter vodilo kupcem, k najboljšem o njihovem izboru.

Transparentnost in neodvisnost sta ključni vrednoti nagrad, ki so del največje mednarodne raziskave inovativnih produktov in se izvaja v več kot 45 državah sveta. Raziskava poteka neodvisno s strani zunanje raziskovalne agencije NielsenIQ, po najvišjih mednarodnih standardih in povsem neodvisno ter transparentno. Raziskava se izvaja med slovenskimi uporabniki in kupci posamičnih kategorij. Vsi nagrajeni izdelki so izključno izbor uporabnikov in njihovih mnenj o izdelkih, storitvah, znamkah in trgovinah. V vsaki kategoriji je lahko samo en zmagovalec ali pa ga sploh ni.

Letos so vsi zmagovalci pod sloganom:" Moje mnenje, Moja odločitev, Moj dm", ki odraža izbiro kupcev in tako odličen in zaupanja vreden nakupni nasvet ali priporočilo vsem ostalim uporabnikom.

Slavnostna podelitev nagrad zmagovalcem

Gala slavnostna podelitev Izbranih produktov leta 2024 se je odvila sinoči v prestižnem ljubljanskem hotelu Grand Plaza hotel & Congress center.

Na dogodku so bili obeleženi dosežki zmagovalcev, ki so jim bile vročene nagrade. Prireditev je vodila Bernarda Žarn. Za humorne in glasbene vložke je skrbel Tilen Artač z gosti. Z živo glasbo so dogodek popestrili Josip Brass bend.

Posebej izpostavljena sta bila častna gosta prireditve: DDr. Matjaž Mulej, doktor ekonomskih znanosti (s področja teorije sistemov) in doktor menedžmentskih znanosti (s področja inovacijskega menedžmenta), zaslužni profesor teorije sistemov in inovacij ter Philippe Gelder, predsednik in glavni izvršni direktor "Product of the Year Worldwide".

O raziskavi in pečatu

Izbran produkt leta predstavlja univerzalen in verodostojen pečat potrošniškega glasu in izbire ter prepoznavnosti, pri katerem so kupci edini pravi ‘strokovnjaki’, kar zadeva množične maloprodajne izdelke in storitve. Obsežno, strokovno in neodvisno raziskavo mnenja kupcev posamičnih kategorijah, opravi mednarodno priznano in neodvisno raziskovalno podjetje NielsenIQ. Rezultati reprezentativnega vzorca slovenskih kupcev določijo Izbrane produkte leta. Misija pečata Izbran produkt leta je pomagati proizvajalcem pri rasti in prepoznavnosti, obenem pa jim uresničiti vizijo, da svoje inovativne izdelke kar se da uspešno približajo in predstavijo kupcem. Letošnjo edicijo predstavlja pečat novi različici in sicer za znamke zaupanja in trgovine. Obe z enako metodologijo prilagojeno pridobljenem zaupanju potrošnikov v znamke oziroma trgovine.

Izbor temelji na transparentni in nacionalno reprezentativni raziskavi mnenja uporabnikov posamične kategorije. Kupec je v samem središču metodologije in edini odločevalec. Potrošniški pristop izvajalca in organizatorja upošteva razvoj kupcev in pristopa do uporabnikov ter je sestavni del vrednot ponujenega ekosistema potrošniškega certificiranja.

Raziskava se opravi enkrat letno v decembru in januarju po kriterijih, ki so relevanti za izdelke in storitve široke potrošnje, za znamke ali za trgovine. Inovativnost je eden glavnih kriterijev poleg atraktivnosti ter nakupne namere kupcev oziroma priporočila.

Vir/Foto: Poy Adria team