SLO bocni levo
SLO bocni desno

Raziskava Izbran produkt leta predstavlja dva nova pečata

AKTUALNO

Slovenija

28.08.2023

Nova že 12. edicija izbora slovenskih uporabnikov, največje globalne raziskave novosti izdelkov široke potrošnje, ponuja dva nova pečata za izbor zaupanja med znamkami in trgovinami.

Raziskava Izbran produkt leta, največja globalna raziskava novosti izdelkov in storitev široke potrošnje na svetu in pri nas, letos predstavlja dva nova pečata za nove kategorije in sicer za najbolj zaupanja vredno znamko in izbrano trgovino leta.

Raziskava med slovenskimi kupci vstopa v novo, že 12. edicijo. Pri tem so s partnerjem NielsenIQ, največjim globalnim podjetjem za raziskave, nadgradili obstoječi metodologiji za produkte A-znamk in trgovskih blagovnih znamk ter uvedli povsem nova koncepta za izbor znamk, ki jim kupci najbolj zaupajo, kot tudi za izbor najboljših trgovin v različnih panogah.

Prepozavnemu rdečemu pečatu Izbran produkt leta in beli različici za trgovske blagovne znamke se torej pridružujeta še dva, ki bosta v pomoč in vodilo kupcem do najboljših izdelkov, storitev, znamk in trgovin po izboru slovenskih kupcev. Z nadgradnjo v metodologiji, v kateri imajo izključno glas kupci v posamičnih kategorijah, sedaj največji del skupne ocene nosi testiranje izdelkov kupcev samih preko aplikacije treetz, v povsem realni nakupni izkušnji in uporabi izdelka ali storitve. V skupni oceni sicer prinašajo vrednost še inovativnost, privlačnost in nakupna namera kupcev.

Nova koncepta za izbor zaupanja vrednih znamk in trgovin prinašata povsem novi metodologiji. Še vedno izbirajo izključno uporabniki oziroma kupci v neodvisni raziskavi z nacionalno reprezentativnim panelom, ki jo izvaja NielsenIQ, vendar odločajo za znamke in trgovine lastne vrednote in značilnosti. Priporočila uporabnikov, zaupanje, privlačnost, inovativna sposobnost, družbena odgovornost so lastnosti, na katerih temelji raziskava in skozi oči uporabnikov razkriva priljubljenost znamke ali trgovine.

"Naš cilj je vedno bil in bo, voditi kupce do najboljših izdelkov in storitev na posamičnem trgu. V naš ekosistem certificiranja dodajamo izjemno pomembna segmenta znamk in trgovin, ki zahtevata tudi drugače osmišljen način vrednotenja. V sodelovanju z NielsenIQ smo tako podjetjem in trgovinam ponudili izbor z izjemno metodologijo raziskave, ki poudarja njihove dinamike in zaupanje, ki jim ga priznavajo in dajejo kupci.  Vse skupaj z namenom, da edini pravi odločevalci - kupci, izberejo in dajo prednost ter veljavo izbranim,"  je povedal Gregor Gorenc, direktor POY Adria in partner POY Worldwide.

Dodal je, da so se letos odločili tudi, da bodo bo en odstotek vseh svojih prihodkov namenili v sklad za obnovo po poplavah in s tem prispevali svoj del za prizadete v poplavah. S tem želijo spodbuditi tudi druga mala podjetja in obrtnike k podobnemu ravnanju ter pokazati zgled, kako lahko vsi, ki so soodvisni od kupcev in potrošništva, pomagajo k čim prejšnjemu okrevanju.

NielsenIQ, ki je nedavno pridružil tudi raziskovalno agencijo GfK, je skupaj v sodelovanju za izbor Izbran produkt leta, pripravil, posodobil in nadgradil metodologijo izbora za že obstoječa koncepta ter dodal dva nova. Vse raziskave se izvajajo med slovenskimi uporabniki/kupci, ki so edini, ki odločajo o nagrajencih.

Raziskave so povsem neodvisne, nacionalno reprezentativne (po spolu, starosti in regijah) in transparentne. Vsi nominirani proizvajalci prejmejo poročilo raziskave s podrobnostmi rezultatov in analizo kupcev v kateri se lahko prepričajo zakaj so ali ne, zmagovalci v očeh uporabnikov.

"Nova pečata, dodajamo k obstoječima, za še več izbire uporabnikov in kot vodilo do najboljših, po izboru slovenskih kupcev. Raziskave izvaja največje globalno podjetje, z izjemnim ugledom, povsem neodvisno in transparentno za varno uporabo trditev zmagovalcev. Pridružujemo se solidarnostni gesti za obnovo po poplavah, v katerega sklad bomo prispevali 1% vseh prihodkov," je sporočil direktor POY Adria & Partner POY Worldwide.