Poročajo o 36,9-odstotnem povečanju osnovnega dohodka pred davki, 1,5 milijarde dolarjev (1,395 milijarde evrov).
V pivovarni dodajajo, da so "dobro pozicionirani", zato so jim godile spremembe v nakupnih navadah potrošnikov, predvsem v segmentu premium izdelkov.
Obseg prodaje blagovne znamke se je povečal za 2,2 %, tudi zaradi 4,4-odstotne rasti v matični državi, kar je delno izravnalo 3,6-odstotno zmanjšanje prodaje v regijah EMEA in APAC.
Iz podjetja poročajo o skoraj dvomestni rasti obsega svojih blagovnih znamk Coors Light in Miller Lite.
V letu 2024 pričakujejo nizko enomestno rast čistih prihodkov od prodaje in sicer na podlagi stalne valute, kot tudi rasti osnovnega dobička na delnico.
Vir: revija ESM
Foto: Molson Coors
Molson Coors
pivo
Združene države Amerike
posel
poslovne rezultate v letu 2023