Micheleja Morroneja najpogosteje povezujemo s karizmatičnim likom Massima iz "365 dni", saj je ta film, ki se je leta 2020 pojavil na mednarodni sceni, italijanskemu igralcu prinesel milijone oboževalcev.
V podjetju pojasnjujejo, da Morronejev značaj in videz popolnoma ustrezata blagovni znamki in zato sodelovanje med HELL in italijansko zvezdo "ni le reklamna kampanja, temveč srečanje dveh velikanov, ki predstavljata moč in kakovost."
"Naš cilj s to oglaševalsko kampanjo je odpreti še eno poglavje v zgodbi o uspehu blagovne znamke z vznemirljivim obrazom, katerega vrednote so znane znamki HELL Energy. S tem sodelovanjem bomo še povečali našo mednarodno prisotnost in razširili ciljno skupino z obračanjem k mlajši generaciji, ki sledi trendom," je povedala Adrienn Popović, direktorica operativnega marketinga HELL-a.
Nova kampanja, sestavljena iz več mini oglasov, bo sredi februarja predstavljena v več kot 60 državah, s posebnim poudarkom na kanalih družbenih medijev.
Oboževalci italijanskega igralca in ostali potrošniki bodo Morroneja videli, kako uživa v HELL energijski pijači v različnih življenjskih situacijah, kot je npr. njegova jutranja rutina ali trening. Oglase so snemali na Madžarskem, v okviru mednarodne produkcije, s približno 100-člansko ekipo in ameriškim režiserjem.
Vir: InStore
Foto: HELL Energy