Družba je zabeležila rast v vseh segmentih poslovanja, največ pa so k rasti prispevali v spletni trgovini ter z zdravstvenimi in finančnimi storitvami.
S prodajo na drobno so v Švici dosegli 24,1 milijarde švicarskih frankov (25,8 milijarde evrov), kar je 4,1-odstotna rast v primerjavi s prejšnjim poslovnim letom. Na drugih trgih se jim je spletna prodaja povečala za 10,3 %, na 4,1 milijarde švicarskih frankov (4,39 milijarde evrov).
V družbi dodajajo, da so med lanskim letom utrdili svoj tržni položaj, pri čemer je poslovanje s supermarketi zabeležilo 3,6-odstotno rast.
"Na področju supermarketov, ki predstavljajo glavno dejavnost Migrosa, smo uspeli občutno povečati tržni delež. Vendar se še vedno soočamo z velikimi izzivi. Da bi našim strankam še naprej nudili vrhunske storitve, moramo še utrditi svoj položaj na trgu in dolgoročno povečati dobičkonosnost," je dejal Mario Irminger, predsednik izvršnega odbora Zveze zadrug Migros.
Veriga Migrolino je zabeležila 0,1-odstotni padec, na 0,8 milijarde švicarskih frankov (0,85 milijarde evrov), medtem ko je diskontna veriga Denner dosegla 4,0-odstotno letno rast, izkupiček je dosegel 3,8 milijarde švicarskih frankov (4,07 milijarde evrov).
Vir: esmmagazine
Foto: Migros