V trgovinah Spar Slovenija lahko kupci koristijo kupone ugodnosti tako v tiskani kot v digitalni obliki

AKTUALNO

Slovenija

16.01.2024

V Sparu Slovenija je zadovoljstvo kupcev na prvem mestu, zato jim že leta nudi več načinov, kako nakupovati ugodneje tudi z uveljavljanjem kuponov ugodnosti. Novost v letošnjem letu je, da zaposleni na blagajni zdaj kuponov ne hranijo več pri sebi, temveč jih morajo kupci prinesti s seboj.

V ta namen so kupcem vsak teden na voljo kuponi, ki jih prejmejo natisnjene v akcijskih letakih, in sicer v količini več kot 570.000. To pomeni, da akcijski letak dobijo na dom vsa gospodinjstva v Sloveniji, ki na svojih nabiralnikih dovoljujejo prejemanje letakov  (v Sloveniji je vseh gospodinjstev 859.782, nekateri pa imajo nameščene nalepke, da ne dovoljujejo prejemanja letakov*). Letos so pri uveljavljanju ugodnosti kuponov v Sparu uvedli novost, in sicer, da kupci kupon za ugodnost sami predložijo blagajničarjem ob zaključku računa, saj zaposleni kuponov ne hranijo več na blagajnah.

Pravila promocije v trgovinah Spar in Interpar določajo, da je treba kupone za popuste predložiti – v fizični ali elektronski obliki – in na to opozoriti zaposlene na blagajnah. S tem se dokaže upravičenost do popusta, ob tem pa se predloži Spar plus kartico v fizični obliki ali v aplikaciji SPAR plus. Akcijska ponudba izdelkov iz aktualnih letakov se na blagajnah ob predložitvi Spar plus kartice obračunava avtomatsko, za posebne ugodnosti (npr. za uveljavljanje 10% popusta ob nakupu nad 30 evri ipd.) pa je treba priložiti oz pokazati kupon.

 Za upoštevanje popusta lahko kupci predložijo kupon v naslednjih oblikah:

- kupon izrezan iz rednega akcijskega letaka
- natisnjen kupon
- kupon v digitalni obliki v Spar plus aplikaciji,
- kupon iz e-maila (če so naročeni na Sparovo redno obveščanje),
- kupon iz digitalnega letaka
- kupon iz spletne strani www.spar.si
- fotografijo kupona 

Z letošnjo spremembo so v Sparu Slovenija želeli svojim kupcem olajšati nakupovalno izkušnjo in približati uporabo mobilne aplikacije SPAR plus, saj imajo uporabniki aplikacije vse ugodnosti na enem mestu in vedno pri roki. Želijo si, da bi čim več kupcev spoznalo, kaj vse jim nudi aplikacija in da bi jo ob nakupih čim pogosteje uporabljali. Vsem, ki so imeli težave z namestitvijo nove aplikacije in z njeno uporabo, so v centru za pomoč kupcev pomagali z namestitvijo ter jih vodili čez postopek registracije. Z odzivom na spodbudo v letošnjem letu so zelo zadovoljni, saj beležijo vsak dan v povprečju več kot 4.000 novih uporabnikov mobilne aplikacije Spar plus, postali pa so tudi prvi po številu prenesenih aplikacij v spletni trgovini z aplikacijami. 

V Sparu Slovenija se zavedajo, da so kupci, ki nimajo pametnih telefonov, zato so ohranili tudi analogne alternative koriščenja kuponov ugodnosti, prav tako pa sporočajo, da sprejemajo osebna naročila vseh zainteresiranih, ki bi želeli prejemati akcijske letake na dom, da se javijo na telefonsko številko 080 8244 in sporočijo svoje kontaktne podatke. Akcijske letake s kuponi ugodnosti bodo nato v najkrajšem možnem času prejemali na svoj domači naslov.  

Vir/Foto: Spar