Iz podjetja pojasnjujejo, da je nova vizualna podoba, ki temelji na elementu srca in rdeči barvi, ohranila najpomembnejše in najtrajnejše elemente prejšnjih različic ter dosedanjo prepoznavnost in tradicijo podjetja.
Dodajajo, da je hkrati prilagojena novemu času ter potrebam in ciljem družbe v prihodnjem obdobju.
"Z novo vizualno podobo želimo povečati prepoznavnost na trgih po vsem svetu in hkrati poudariti Podravkino srce, ki simbolizira naš način dela in odnos do potrošnikov, zaposlenih in skupnosti. Na ta način smo dobili sodoben vizualni izraz, ki skozi Podravkino srce jasno poudarja povezanost z vrednotami, ki jih Podravka neguje že več kot 75 let. Zato verjamem, da novi logotip ostaja prepoznaven za sedanje potrošnike, a privlačen tudi za tiste, ki bodo to šele postali," je povedala predsednica uprave Podravke, Martina Dalić in dodala, da bo poudarjanje skupine Podravka v novem logotipu omogočilo bolj jasno korporativno predstavo ter komuniciranje in jasnejše ločevanje samih blagovnih znamk izdelkov.
Prvi izdelki z novim logotipom se bodo na prodajnih policah pojavili v drugem četrtletju 2024.
Novo vizualno podobo je ustvarila hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey, tipografijo pa svetovno znani specialist, Marko Hrastovec iz Varaždina.
Vir/ Foto: Podravka