V okviru blagovne znamke Žito podjetje ponuja širok nabor pekovskih izdelkov – od klasičnih kruhov, toasta in moke do sladkih dobrot, kot so potice in kremne rezine. Poseben pečat Žitovim izdelkom dajejo kakovostne sestavine, sledenje sodobnim prehranskim trendom in skrbno načrtovana zasnova videza kruhov, ki jih ločuje od konkurence.
Sanela Dmitrović, direktorica marketinga v Žitu, je ob prejemu naziva poudarila: »Ponovna potrditev naziva Superbrands nam je velika čast in hkrati odgovornost. Potrjuje, da temeljne vrednote naše blagovne znamke – kakovost, tradicija in inovativnost – resnično nagovarjajo sodobnega potrošnika. Nagrada nas dodatno zavezuje, da razvijamo izdelke, ki sledijo prehranskim trendom in presegajo pričakovanja kupcev; ena takšnih letošnjih novosti je Žitov Proteinski kruh. Ob tem ostajamo predani družbeni odgovornosti, ki jo utrjujemo s prepoznavnimi in dolgoročnimi projekti na slovenskem trgu.«
Obnova maloprodajnih trgovin
Zadnji dve leti v Žitu tudi pospešeno prenavljajo in posodabljajo svoje poslovalnice po Sloveniji, doslej je sveže zadišalo že v 13ih prenovljenih Žitovih prodajalnah. Zasijale so v povsem novi podobi, odražajo svežino in sodoben videz, a ohranjajo tisto, kar je najpomembnejše – toplino in kakovost ter osebno postrežbo. S celovito prenovo postavljajo nove standarde v slovenski pekarski industriji in postajajo prva izbira za slovenske potrošnike. Nova strategija utrjuje položaj podjetja kot vodilnega proizvajalca pekovskih izdelkov, hkrati pa krepi blagovno znamko Žito. Žito tako uvaja dva različna koncepta prenovljenih prodajaln. Ene so pekarne z bistrojsko izkušnjo in s prostori, kjer lahko obiskovalci posedijo, uživajo v sveže pripravljenih izdelkih in ob tem spijejo kavo. Druge pa so "to-go" pekarne, torej manjše enote, prilagojene hitremu tempu vsakdanjika, z osredotočenostjo na priročne malice in sveže pekarske izdelke.
Dobrodelnost in družbeno odgovorni projekti
Dobrodelni projekti, v katere se vključuje blagovna znamka Žito, so na mnogih področjih že tradicionalna stalnica na področju zdravja in socialno šibkejših, predvsem otrok.
V roza oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk, sta Žito in Lidl Slovenija že šesto leto zapored družno zavihala rokave za dober namen. V vseh Lidlovih in Žitovih trgovinah bo v oktobru mogoče kupiti poseben kruh roza oktober s chia semeni, ki so ga zasnovali v Žitu v sodelovanju z Lidlom Slovenija. Od vsakega v oktobru prodanega hlebčka bosta podjetji skupaj donirali Združenju Europa Donna Slovenija za nakup modelov dojk za učenje samopregledovanja. Žito v okviru svoje zaveze družbeni odgovornosti v mesecu novembru izvaja donacijski projekt, s katerim bo del izkupička od prodaje svojih vodilnih kruhov – Jelena, Hribovca in Ajdovega kruha z orehi – namenilo Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). Z donacijo Žito podpira prizadevanja ZPMS za ustvarjanje življenjskih priložnosti za otroke in mladostnike, da bi ti lažje razvijali svojo samostojnost, pogumno stopali po svoji poti ter prispevali k oblikovanju boljše in vključujoče družbe.
Vlaganja v posodobitve
Žito ostaja eno ključnih podjetij znotraj Skupine Podravka, ki z nenehnimi vlaganji krepi svoj tržni položaj. Od začetka investicijskega cikla v Preobrat Žita od leta 2022 so v podjetju vložili več kot 26 milijonov evrov, kar presega investicije v prejšnjem šestletnem obdobju. Fokus vlaganj je usmerjen v povečanje učinkovitosti, konsolidacijo proizvodnje ter prilagajanje asortimana novim potrebam trga.
Danes Žito deluje v treh sodobno opremljenih pekarskih centrih – v Ljubljani (Vič), Mariboru in na Vrhniki, iz katerih dnevno oskrbujejo več kot 1.800 prodajnih mest po Sloveniji. Podjetje s tem utrjuje svoj položaj kot eno najnaprednejših v regijski pekarski industriji in se vse močneje uveljavlja tudi na tujih trgih.
O znamki Superbrands Superbrands je globalna neodvisna organizacija, ki že več kot 30 let prepoznava in promovira izjemne blagovne znamke v več kot 90 državah. V Sloveniji izbor temelji na tržnem raziskovanju, ki ga izvaja agencija IPSOS, ter ocenjevanju 25-članskega strokovnega sveta. Le blagovne znamke, ki prestanejo stroga merila v štirih ključnih kategorijah – kakovosti, zanesljivosti, razlikovalnosti in čustvenega učinka – pridobijo pravico do uporabe naziva Superbrands. |
Vir/Foto: Žito