Kovačič & Balažič o prevzemu Tuša s strani Mercatorja

AKTUALNO

Slovenija

07.12.2023

Na ponedeljkovem Summitu revije InStore smo gostili direktorja enega največjih dobaviteljev slovenskih trgovcev, Tonija Balažiča in direktorja št.2 glede pokrivanja trgovskega deleža, direktorja Spara in ju povprašali kakšen je njun pogled na prevzem Tuša s strani Mercatorja?

Toni Balažič (direktor Panvite): "Meni je strategija Fortenove, da se je dalj časa borila za prevzem logična. Ta borba je trajala skoraj leto dni. Na eni strani si niso mogli privoščiti tega, da bi na trg vstopil nemški Rewe s čimer bi dobili izrazito močnega konkurenta, po drugi strani pa so dobili s tem možnost širjenja. Za nas, kot dobavitelje je lahko to izziv in to še posebej za tiste, ki smo v poslu z lastnimi znamkami. Moderne in tradicionalne trgovce potrebujemo zaradi tega, da razvijamo naše znamke in število takih trgovcev opazno pada. Realno gledano bosta odslej samo dva velika skozi katera bomo naše znamke intenzivno razvijali kar pa ne pomeni, da  prek diskonterjev ne moremo prodajati ampak realno gledano imajo diskonti drugo strategijo in tam težko dosežeš tisti položaj na polici, ki bi si ga želel."

David Kovačič (direktor Spar Slovenija): "Konkurence na tem mestu ne bi komentiral, ker je to verjetno neokusno, a mogoče bi povedal zgodbo iz sosednje Avstrije, ki ne vem, če vam je znana. Bi pa bila to lahko nekakšna parabola tega prevzema. Gre za primer iz sedemdesetih let, ko so imeli v Avstriji idejo, da bi se manjši trgovci združevali v večjo verigo in zelo podobno kot tukaj v Sloveniji so se stalno združevali. Konzum Avstrija je tako tam res postal  trgovec št.1, a danes ga ni več.

Vir/Foto: Instore Slovenija