To vključuje izdelke, ki jih prodaja Amazon, kot tudi prodajno blago partnerjev tretjih oseb, ki uporabljajo program Fulfillment by Amazon (FBA).
Vsi njihovi kupci odslej prejemajo naročila v fleksibilnih papirnatih vrečkah, ki jih je mogoče reciklirati, kartonskih ovojnicah in škatlah iz "valovitega" kartona.
V Amazonu trdijo, da se je v preteklem letu število izdelkov, dostavljenih v Evropo in brez dodatne embalaže, povečalo za več kot 50 %.
Ocenjujejo, da so se v obdobju od 2019 do 2023 izognili uporabi več kot milijarde plastičnih vrečk za enkratno uporabo v njihovi evropski distribucijski verigi.
"Veselimo se, da naše evropsko omrežje zdaj uporablja embalažo, ki jo je mogoče reciklirati. To je del dolgoročnega prizadevanja, da smo vodilni na področju trajnosti in še naprej bomo vlagali v inovativno tehnologijo, strojno učenje ter trajnostne materiale. Da bi zagotovili, da je embalaža, ne glede na to, ali jo uporablja naše podjetje ali kdorkoli drug, dobra za naše stranke, skupnost in planet," je dejal Patrick Lindner, podpredsednik mehatronike in trajnostne embalaže pri Amazonu.
Kot dodajajo v podjetju spodbujajo prodajne partnerje k zmanjšanju embalaže v njihovi dobavni verigi.
Podjetje je tudi soustanovitelj in prvi podpisnik "The Climate Pledge", obveznosti, da do leta 2040 dosežejo nični izpust CO2. Kot del tega cilja si Amazon prizadeva doseči 100-odstotno obnovljivo energijo v svojih operacijah do leta 2025 in ima trenutno v svoji svetovni floti več kot 9000 električnih dostavnih vozil.
Vir: eKapija
Foto: Amazon