Trenutno je 99 % Sparovih trgovskih blagovnih znamk v Avstriji brez aspartama, od letošnje jeseni pa bo portfelj mleka in mlečnih izdelkov zasebne blagovne znamke trgovca popolnoma brez tega sladila.
V študiji, ki so jo izvedli septembra 2023, je približno 80 % avstrijskih potrošnikov izjavilo, da so "zaskrbljeni" zaradi nedavne klasifikacije WHO (Svetovne zdravstvene organizacije), ki je aspartam označila kot "verjetno rakotvornega".
Glede na raziskavo Spara v Avstriji več kot dve petini (41,2 %) vprašanih zdaj pri nakupovanju upošteva vsebnost sladkorja v izdelkih, večja pa je pozornost vsebnosti maščob (28,4 %) in kalorij (24,5 %).
Približno 56 % vprašanih se občasno odloči za izdelke z umetnimi sladili, skoraj 65 % pa jih ocenjuje kot neugodne. Poleg tega 54 % vprašanih meni, da so umetna sladila škodljiva za njihovo zdravje v primerjavi z naravnimi nadomestki sladkorja in celo tradicionalnega sladkorja.
Vir: esmmagazine
Foto: Spar Avstrija