Mlekarna Celeia je za svojo krovno blagovno znamko Zelene Doline ta mesec prvič predstavila novo komunikacijsko zgodbo s krovnim sloganom »Ker smo si blizu«. Tematsko skladbo ljudskih korenin za televizijske in radijske oglase je ustvarila priljubljena kantavtorica in skladateljica Ditka, vizualno privlačne podobe oglasov pa odsevajo tisto, na kar v mlekarni stavijo – bližino, ki vzdržuje in gradi odnose ter jih pomembno ločuje od drugih mlekarn na trgu.
Mlekarna Celeia je največja slovenska zadružna mlekarna in vsak dan povezuje več kot 600 kmetij iz Savinjske, Šaleške, Koroške, širše Celjske in Kozjanske regije. Z večinoma družinskih kmetij, ki tradicijo prireje mleka ponekod negujejo že več generacij, v mlekarno dnevno prispe najboljše mleko slovenskih kmetij, ki je brez gensko spremenjenih organizmov. Prav bližina z zadrugami in njihovimi rejci mleka je bil eden od temeljev pri razvoju nove oglaševalske kampanje »Ker smo si blizu«: »Bližino pri nas pomeni že lastništvo, saj smo izključno v lasti slovenskih zadrug oziroma njihovih kmetov, s katerimi gradimo trajne odnose in ohranjamo slovensko kmetijsko tradicijo. Ponosni smo, da odkupujemo zgolj in samo slovensko mleko z bližnjih kmetij, ki ga predelujemo v prvovrstne mlečne izdelke, v katerih se odseva tradicija, ponos in sodobni trendi,« razlaga direktor Mlekarne Celeia Vinko But. Kakovost mlečnih izdelkov Mlekarne Celeia med drugim dokazujejo tudi označbe Izbrana kakovost Slovenija, Višja kakovost, označba zavoda Seneno in certifikat zajamčena tradicionalna posebnost.
Bližino v Mlekarni Celeia vzpostavljajo tudi s svojimi kupci in poslovnimi partnerji, ki jim je novo sporočilo bližine prav tako namenjeno: »Mlečni izdelki na prodajnih policah so si zelo podobni, a le nekaj nas je takšnih, ki imamo kakšno edinstveno lastnost. Pri nas je to zagotovo bližina v več pogledih, od naših rejcev mleka, do vseh skupin kupcev, do narave, družbenega okolja in zaposlenih,« osnovni premislek ob kampanji razlaga vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia Tjaša Kobal Anžur in dodaja: »Vsa ta izhodišča smo združili pod sloganom Ker smo si blizu, ki opisuje našo blagovno znamko Zelene Doline. Dodatno komunikacijo podkrepimo še s tremi pomembnimi elementi našega delovanja: S tradicijo. Z naravo. Z ljudmi.«
»Zgodba naše mlekarne je zgodba bližine, zato smo to sporočilo kar najbolje želeli prenesti tudi na vizualno in zvočno raven naših novih oglasov,« pojasnjuje Tjaša Kobal Anžur. Posebej so ponosni, da so k sodelovanju povabili kantavtorico in skladateljico Ditko, ki je pripravila srčno, iskreno in pristno avtorsko skladbo, ki jo že lahko slišite na slovenskih televizijskih programih »Počaščena sem, da so v Mlekarni Celeia v svoji ideji slišali prav moj glas in si zaželeli sodelovanja z mano pri projektu, ki združuje prav tiste vrednote, ki so tudi pri meni osebno zelo visoko na lestvici. Ideja, da nadgradimo ljudsko pesem »Jaz pa grem na zeleno travco«, se mi je zdela zanimiva, a je hkrati pomenila precejšnji izziv zame kot avtorico besedila in za mojega očeta Gorazda, kot avtorja glasbe,« je povedala Ditka.
V Mlekarni Celeia so posebno pozornost namenili tudi video produkciji in tako je televizijski oglas nastal kar pri njihovih rejcih, na priznani Turistični kmetiji Apat v Gaberkah pri Šoštanju. »Prvi odzivi na oglase so izjemni in veselimo se dejstva, da se bo naša zgodba bližine razvijala tudi v prihodnje,« zaključuje vodja strateškega marketinga v Mlekarni Celeia Tjaša Kobal Anžur.
Vir: Mlekarna Celeia
Foto: Mlekarna Celeia