Vzpostavljajo t.i. "Retail Media" platforme, prek katerih proizvajalcem blagovnih znamk prodajajo oglase, ki ciljajo na kupce na mestu nakupa ali blizu njega. To je novo, oblika oglaševanja, personalizacija in način na katerega lahko podjetja zdaj merijo učinek oglaševanja pa so se izjemno razvili.
Digitalizacija je med Covidom dobila zagon, supermarketi so hitro zgradili svoja spletne aplikacije in se vedno več poslužujejo interneta za ohranjanje stika s svojimi strankami. Tako lahko zberejo vse več podatkov od svojih strank, med drugim prek programov kartic zvestobe, samopregledovanja, vedenja v aplikacijah in spletnega naročanja.
Gre za svetovni trend in prvi so v medijski naprednejši čas "vstopili" veliki trgovci na drobno. Na primer Tesco, ki ima svojo platformo Media & Insight, Sainsbury se pohvali s ponudbo Nectar360, Carrefour je predstavil Unlimitail, Albert Heijn svoje medijske storitve AH.
Diskonter Lidl in sestrski Kaufland imata Schwarz Media Platform itd..
Platforme omogočajo blagovnim znamkam, da zelo natančno ciljajo svoje oglase glede na starost, spol, čas dneva in takoj izmerijo učinek. Glede na dejstvo, da je večina oglaševalskih vzvodov digitalnih se oglasi pojavljao na nakupovalnih vozičkih, na spletu, znotraj aplikacij, pri iskanju izdelkov, v trgovini na digitalnih zaslonih itd.
Vir: www.plmainternational.com
Foto: Arhiv Instore