S to potezo ima večina izdelkov Vemondo enake oz.podobne cene kot njihovi mesni "nadomestki".
Veganski izdelki, ki jih ponujajo trgovci na drobno, so ponavadi dražji od živalskih izdelkov, dodajajo iz diskonta.
"S prilagoditvijo cen izdelkov Vemondo, smo želeli kupce povabiti k preizkušanju zeliščnih nadomestkov, ne da bi bila cena odločilno merilo pri nakupu. Samo s tem, da svojim strankam omogočimo sprejemanje bolj ozaveščenih in trajnostnih nakupnih odločitev ter pravične izbire, lahko pomagamo pri prehodu na trajnostno prehrano. Za nas to vključuje tudi aktiven dialog z našimi partnerji v nemškem kmetijstvu in nenehen razvoj živinorejske ponudbe v smislu preglednosti in metod reje," je dejal Christoph Graf, generalni direktor izdelkov pri Lidlu.
Lidl je leta 2020 lansiral blagovno znamko Vemondo, z namenom, da bi kupce spodbudil k preizkušanju rastlinske prehrane.
Njihova veganska ponudba trenutno vsebuje približno 100 izdelkov in 650 SKU-jev.
(op.ur. SKU je kratica za »Stock Keeping Unit«, ki je edinstvena referenčna številka izdelka. Te kode SKU so osrednjega pomena za nadzor in upravljanje zalog).
Vir: esmmagazine
Foto: Lidl