Sedem tudi iz Slovenije! Delamaris, d. o. o., GEA, d. o. o., La POPSI , d. o. o., Pekarna Pečjak, d. o. o., Radenska, d. o. o., Tina, d. o. o. ,Vina Jarkovič, d. o. o.
Od skupno vseh razstavljavcev jih je bilo le 6 % iz Nemčije, so pa bila med njimi največja podjetja kot so: Amazon, Aldi, Auchan, Carrefour, Coop, Costco, Colruyt, Lidl, Kaufland, Metro, Migros, REWE, SPAR in Walmart.
Pod nosilno temo »Trajnostna rast« se je letošnji sejem osredotočil predvsem na teme trajnosti in odgovorne rabe virov.
Letošnji sejem sta uvedla tudi nova formata »Anuga Trend Zone«, ki je predstavljal aktualne trende v živilskem sektorju, in »Anuga Taste Innovation Show«, kjer so razstavljavci predstavili okoli 70 izdelkov, ki so zmagali na predhodno izvedenem natečaju za nove izdelke v organizaciji sejma.
Iz evropskih držav je bilo največ obiskovalcev iz Velike Britanije, Italije, Nizozemske, Španije in Turčije. Poleg Evrope so bile najbolj zastopane še: Brazilija, Kitajska, Japonska, Koreja in ZDA.
Po besedah organizatorja je Anuga zaradi tega še "bolj mednarodna" in je potrdila njen sloves kot vodilni svetovni sejem hrane.
"Skozi desetletja se je Anuga uveljavila kot nesporen dogodek številka ena in letošnja izdaja je še en dokaz naše kakovosti več. Ponosni smo, da združujemo in krepimo svetovno skupnost hrane in pijače pod zastavo Anug", je dejal Gerald Böse, predsednik in izvršni direktor razstavnega prostora Anuge, Koelnmesse GmbH.
Vir: InStore
Foto: Koelnmesse/Anuga