Na skupnem razstavnem prostoru se je predstavilo trinajst slovenskih podjetij, ki so s svojimi inovativnimi, trajnostnimi in kakovostnimi izdelki uspešno promovirala slovensko prehrambno industrijo.
Sejem ANUGA je tudi letos presegel vsa pričakovanja organizatorjev – z več kot 8.000 razstavljavci iz 110 držav in 145.000 obiskovalci iz več kot 190 držav je ponovno potrdil status vodilne globalne platforme prehrambne industrije. Letošnja izvedba je izpostavila trajnostno rast in inovacije, ki oblikujejo prihodnost prehrane ter poudarila pomen odgovorne rabe virov in prehoda v krožno gospodarstvo. Slovenski razstavljavci so z nastopom izjemno zadovoljni. Udeležba na sejmu jim je omogočila vzpostavitev številnih poslovnih stikov, promocijo novih izdelkov in utrditev blagovnih znamk na zahtevnem evropskem trgu, obenem pa tudi vpogled v svetovne trende in priložnost za nadgradnjo konkurenčnosti.
Izjave...
Teja Rosulnik iz podjetja Ginger UP+ je vtise po sejmu strnila takole: »Z udeležbo smo zelo zadovoljni. Uresničili smo glavne cilje: predstavili izdelke Ginger UP+ z degustacijami, pridobili številne nove kontakte in dobili povratne informacije obiskovalcev. Z organizacijo s strani SPIRIT Slovenija smo zelo zadovoljni – podpora je bila odzivna, usklajena in profesionalna, kar je bistveno prispevalo k uspehu našega nastopa.«
Tudi v Pomurskih mlekarnah se zavedajo, da udeležba na sejmih krepi prepoznavnost blagovne znamke. Kot je povedala Ana Pavlin: »Prednosti skupnega nastopa vidimo predvsem v sinergiji, ki nastane pri promociji celotne regije, ter v podpori, ki jo nudi SPIRIT Slovenija pri organizaciji. Z udeležbo na sejmu smo zelo zadovoljni. Sejem nam je omogočil vzpostavitev novih kontaktov, predstavitev naših izdelkov mednarodnim kupcem ter poglobitev že obstoječih poslovnih odnosov. Dosegli smo večino zastavljenih ciljev, predvsem na področju širjenja mreže poslovnih partnerjev in spodbujanja prepoznavnosti naših izdelkov.«
Slovenski razstavljavci so se predstavljali v različnih vsebinskih segmentih in sicer: ANUGA Frozen, ANUGA Drinks, ANUGA Dairy, ANUGA Alternatives in ANUGA Fine food, kar je podjetjem omogočalo odlično vidnost in obisk. Skupni razstavni prostor je obsegal 243 m2.
Visoka obiskanost, ki jo skupinska udeležba na sejmih omogoča, je zelo pomembna za podjetja, poudarja tudi Mateja Gorenak iz Tovarne olja GEA: »Naše podjetje se redno udeležuje dogodkov in sejmov v tujini, saj skoraj polovico svojih količin izvozimo. Radi se predstavimo v sklopu slovenske stojnice, saj smo na večji kvadraturi bolj vidni in prepoznavni, kot pa v primeru samostojnega razstavljanja. Zraven iskanja novih poslovnih stikov, je za nas sejem zelo pomemben tudi iz vidika spremljanja novosti, izvajanja sestankov z že obstoječimi kupci in dobavitelji, tako iz Slovenije kot iz tujine.«
Tudi podjetje Delamaris se z veseljem vrača skupni razstavni protor. Nataša Želje iz Delamarisa pravi: »Prednost skupnega nastopa vidimo v povezovanju podjetij, izmenjavi izkušenj ter v ustvarjanju skupne zgodbe, ki Slovenijo predstavlja kot zanesljivo, inovativno in trajnostno usmerjeno državo. Naš razstavni prostor je pritegnil veliko število obiskovalcev, kar je dokaz, da so blagovna znamka Delamaris, njena tradicija in inovativnost prepoznane in imajo priložnost za nova poslovna sodelovanja tudi na mednarodni ravni. Na sejmu smo vzpostavili številne nove poslovne stike ter okrepili odnose z obstoječimi partnerji, kar predstavlja odlično izhodišče za nadaljnje sodelovanje in rast.«
Pozitivne vtise delijo tudi v podjetju Radenska, kjer so zaznali izjemno zanimanje za svoje proizvode, predvsem iz nemškega in švicarskega trga: »Naš razstavni prostor je bil strateško postavljen na izjemnem mestu, kar nam je omogočilo visoko prepoznavnost in odličen dostop do obiskovalcev ter potencialnih poslovnih partnerjev. Poleg naših glavnih produktov Radenska Classic in Radenska Naturelle, so pozornost pritegnili tudi izdelki linije FunctionAll by Radenska. Pogovori, ki smo jih opravili na sejmu, so že obrodili prve plodove, saj verjamemo, da bodo odprli vrata novim partnerstvom. Prisotnost na sejmu nam je omogočila vpogled v trenutne trende na področju kategorij pijač in hrane. Poleg tega smo imeli priložnost neposredno komunicirati z obiskovalci, kar nam je omogočilo pridobiti dragocene povratne informacije o naših izdelkih in storitvah. Ta izkušnja je neprecenljiva, saj nam omogoča še boljšo prilagoditev naših izdelkov potrebam trga.«
Skupinska predstavitev je potekala v organizaciji SPIRIT Slovenija, s podporo Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport Republike Slovenije. Naslednja ANUGA med 9. in 13. oktobrom 2027 bo znova priložnost, da slovenska podjetja utrdijo svoj položaj med najbolj inovativnimi prehrambnimi proizvajalci v Evropi.
Vir/ Foto: SPIRIT Slovenija