Zgodba o Lindtu se je začela v Zürichu, Švica, ko sta David Sprüngli-Schwarz in njegov sin Rudolf Sprüngli-Ammann odprla majhno slaščičarno. Sama družba Lindt & Sprüngli AG je bila ustanovljena leta 1848. Skozi leta je podjetje predstavilo več inovacij, vključno s postopkom conching, ki čokoladi Lindt daje značilno gladko teksturo. Blagovna znamka Lindt je zdaj na voljo v več kot 120 državah sveta, v marsikateri izmed njih imajo tudi Lindt trgovino.
Koncept klasičnih Lindt trgovin se razprostira po vseh celinah, od Evrope in Severne Amerike do Azije in Avstralije. Vsaka trgovina je zasnovana tako, da odraža lokalno kulturo, hkrati pa ohranja globalne standarde kakovosti in razkošja, ki jih Lindt zagotavlja. Lindt trgovine ponujajo več kot le nakup čokolade. Ponujajo namreč celotno čokoladno izkušnjo. To vključuje čokoladne vodnjake, kjer lahko kupci namakajo sveže sadje in postaje za degustacijo, kjer lahko obiskovalci poizkusijo različne vrste čokolade. Nekatere trgovine ponujajo možnost personalizacije čokoladnih izdelkov. Pa tudi izobraževalne postaje, kjer lahko kupci izvedo več o zgodovini čokolade, postopku izdelave in različnih vrstah kakava. Seveda pa ne smemo pozabiti na Lindt sladoled.
Lindt trgovina Ljubljana, Slovenija v Maxiju
Lindt trgovina v trgovini Maxi pa je nekoliko drugačna, saj ne gre za samostojno trgovino. Trgovina, ki je umeščena na desni vitrinski del ob vhodu trgovine Maxi v Ljubljani, je dobro vidna že iz prehoda. Nov shop in shop koncept, ki upravljanje trgovine prenaša na lokalne partnerje, kaže na Lindtovo zaupanje uvozniku Magistrat International ter trgovcu Mercator.
Dejstvo, da ne gre za samostojno Lindt trgovino, za sabo prinese predvsem manjšo prodajno kvadraturo. To posledično pomeni, da je izbor izdelkov, ki so na voljo, omejen. Kot so pojasnili pri Magistrat International, so se potrudili in v trgovino pripeljali nekaj ekskluzivnih izdelkov. Vsekakor pa obljubljajo, da se bo ponudba dopolnjevala in predvsem sezonsko spreminjala. Trenutno namreč ni ne tradicionalnega velikonočnega zajčka ne božično-novoletnega medvedka.
Osrednji del trgovine predstavlja otok z Lindt Lindor kroglicami. Zaradi omejenega prostora ne gre za tisti res izjemo širok nabor Lindor kroglic, med katerimi se marsikdaj najdejo tudi Limited Edition različice, ampak gre za izbrane in najbolj poznane Lindor kroglice. Tem pa so nato dodani nekateri izbrani okusi npr. Mlečna čokolada & kokos, Stracciatella in slana karamela. Otok Lindt Pick & Mix ima prostora za 20 različnih okusov, ki jih lahko menjavajo. Postopek nakupa pa je tak, da si kupec izbere mali (cca 10 kroglic) ali veliki lonček (cca 18 kroglic) in vanj naloži Lindt Lindor kroglice. Cena velikega paketa je 7.19, malega pa 4.39 evrov.
Prva Lindt trgovina v Sloveniji je začetek nove zgodbe
Navadno je tako, da je odprtje prve trgovine določene blagovne znamke najtežji del. Kot je ob odprtju Lind trgovine povedala Jožica Brcar Sečnik, direktorica družbe Magistrat International, so na projektu delali več kot dve leti. Zato ni dvomov, da imajo v načrtu že druge lokacije, kjer bi podobno Lind shop in shop trgovino lahko ponudili. Morda pa bomo enkrat v Sloveniji dočakali tudi pravo samostojno Lindt trgovino.
»𝘝 𝘪𝘮𝘦𝘯𝘶 𝘔𝘦𝘳𝘤𝘢𝘵𝘰𝘳𝘫𝘢 𝘪𝘯 𝘔𝘢𝘹𝘪 𝘨𝘰𝘶𝘳𝘮𝘦𝘵 𝘮𝘢𝘳𝘬𝘦𝘵𝘢, 𝘬𝘪 𝘫𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘰𝘯𝘪𝘮 𝘻𝘢 𝘬𝘶𝘭𝘪𝘯𝘢𝘳𝘪č𝘯𝘦 𝘶ž𝘪𝘵𝘬𝘦 ž𝘦 52 𝘭𝘦𝘵, 𝘪𝘻𝘳𝘦𝘬𝘢𝘮 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰𝘥𝘰š𝘭𝘪𝘤𝘰 𝘯𝘢𝘫š𝘪𝘳š𝘪 𝘱𝘰𝘯𝘶𝘥𝘣𝘪 𝘓𝘪𝘯𝘥𝘵𝘰𝘷𝘪𝘩 𝘪𝘻𝘥𝘦𝘭𝘬𝘰𝘷, 𝘻𝘢 𝘬𝘢𝘵𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘮 𝘱𝘳𝘦𝘱𝘳𝘪č𝘢𝘯, 𝘥𝘢 𝘫𝘪𝘩 𝘯𝘢š𝘪 𝘬𝘶𝘱𝘤𝘪 𝘰𝘥𝘭𝘪č𝘯𝘰 𝘱𝘰𝘻𝘯𝘢𝘫𝘰. 𝘕𝘦 𝘥𝘷𝘰𝘮𝘪𝘮 𝘱𝘢, 𝘥𝘢 𝘣𝘰𝘥𝘰 𝘬𝘶𝘱𝘤𝘪 𝘵𝘶𝘥𝘪 𝘷 𝘱𝘳𝘪𝘩𝘰𝘥𝘯𝘫𝘦 𝘷𝘦𝘥𝘯𝘰 𝘻𝘯𝘰𝘷𝘢 𝘯𝘢š𝘭𝘪 𝘳𝘢𝘻𝘭𝘰𝘨 𝘻𝘢 𝘳𝘢𝘻𝘷𝘢𝘫𝘢𝘯𝘫𝘦 𝘣𝘳𝘣𝘰𝘯č𝘪𝘤 𝘪𝘯 𝘰𝘣𝘪𝘴𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘯𝘢š𝘰 𝘴𝘬𝘶𝘱𝘯𝘰 𝘵𝘳𝘨𝘰𝘷𝘪𝘯𝘰,« je poudaril Samo Gorjup, direktor področja maloprodaje v Mercatorju. |
Vir:Lindt
Foto: Arhiv InStore