Heineken ozavešča o varni vožnji

AKTUALNO

Slovenija

04.09.2023

Globalna Heinekenova kampanja »Kadar voziš, ne pij« je potekala tudi v Sloveniji in sicer z inovativno aktivacijo, poroča MM (Marketing Magazin).

Kljub temu, da je pivo sinonim za sproščeno druženje, obstajajo trenutki, ko alkohol ni dobrodošel in vožnja je zagotovo med njimi, trdijo v Heinekenu. Prav zato s svojo brezalkoholno različico opozarjajo na širše ozaveščanje o odgovornem pitju; ob tem pa že opažajo, da povpraševanje po brezalkoholni različici narašča, kar kaže, da so s pijačo Heineken 0,0 že prepričali potrošnike.

Blagovna znamka Heineken, pod okriljem katere od leta 2016 po vsem svetu načrtno vlagajo v kampanje za promocijo odgovornega pitja in s tem odvračajo ljudi od vožnje pod vplivom alkohola, dodatno vsaj 10 odstotkov medijskih sredstev letno nameni proaktivnemu ozaveščanju o odgovornem pitju.

Obraz globalne kampanje »Kadar voziš, ne pij« je sicer svetovni prvak Formule 1 Max Verstappen, ki je hkrati tudi ambasador Heineken 0,0, a tudi na lokalni ravni je Heineken poskrbel za inovativne pristope. V Sloveniji je blagovna znamka Heineken na parkiriščih in na postajah izposoje koles Nomago organizirala posebno aktivacijo. Vozniki so ob vstopu na parkirišče prejeli parkirni listek, ki je z napisom »Bistre misli, trezna glava« opozarjal na pomen odgovornega pitja. S pomočjo kreativne uporabe medijev so voznike avtomobilov, koles, skirojev in drugih prevoznih sredstev na frekventnih lokacijah na presenetljiv in zapomnljiv način opomnili, naj ne pijejo, ko vozijo, in jim hkrati ponudili brezalkoholno alternativo.