Iz podjetja navajajo, da od digitalizacije pričakujejo pozitivne rezultate in pri tem izpostavljajo naraščajoče število uporabnikov aplikacije Lidl Plus, ki je preseglo milijon uporabnikov.
"Vemo, da so promocije za potrošnike pomembnejše kot kdaj koli prej. Poleg tega naši kupci vse pogosteje uporabljajo digitalne kanale v iskanju zanimivih popustov. Odslej jim ponujamo tudi pamflete prek WhatsAppa in jim lajšamo življenje, a le, če stranke same to želijo," je povedala tiskovna predstavnica podjetja, Isabelle Colbrandt.
V mesecu maju je trgovec prenehal dostavljati papirnate letake v večih mestih v Belgiji (Antwerpen, Gent, Liège in Namur). Za zmanjšanje tiskanih letakov v Belgiji sta se odločila tudi tekmeca in sicer Carrefour, ki je prenehal z dostavo letakov v dveh mestih (Bruslju in Antwerpnu) ter Delhaize, ki je prepolovil količino natisnjenih letakov.
Pred tem sta tudi Aldi v Luksemburgu in Rewe v Nemčiji "prešla" na digitalne letake.
V Aldiju so potrošnikom omogočili izbiro, ali še vedno želijo prejemati natisnjene letake v svoje poštne nabiralnike, V Reweju pa so popolnoma ustavili tiskanje letakov in napovedali, da pričakujejo, da bo ta poteza prihranila več kot 73.000 ton papirja in 70.000 ton CO2.