Heineken je tako med svetovnimi blagovnimi znamkami piva prehitel pivo Corona Extra (njegova vrednost je narasla za 6 odstotkov na 7,4 milijarde dolarjev), poleg tega pa je pridobil naziv druge najmočnejše blagovne znamke piva.
Kot ugotavljajo pri Brand Finance, kljub inflacijskim pritiskom, ki jih občutijo potrošniki, vrednosti blagovnih znamk piva še vedno naraščajo. Henry Farr, pomočnik direktorja svetovalne družbe Brand Finance, je povedal: »Zdi se, da ljubitelji piva ne pijejo več, ampak pijejo bolj premišljeno. Manj pogosto in manj spontano obiskujejo bare in restavracije, kar pomeni, da veliko potrošnikov daje prednost okusu in ne ceni. Zdi se, da gre blagovnim znamkam piva, ki proizvajajo visoko kakovostne premium lagerje (z vsebnostjo alkohola več kot 4,5 %), dobro.«
Poleg ocenjevanja vrednosti blagovnih znamk pri Brand Finance določajo tudi relativno moč znamk s pomočjo sistema uravnovteženih kazalnikov, ki upoštevajo marketinške naložbe, lastniški kapital deležnikov in poslovno uspešnost podjetja. V skladu s tem ugotavljajo, da je najmočnejša blagovna znamka piva na svetu Asahi (vrednost njegove blagovne znamke je sicer narasla za 11 odstotkov na 2,8 milijarde dolarjev) in si je na lestvici do 100 prislužila indeks moči 92,6 in temu primerno oceno AAA+. K razvoju moči blagovne znamke je ključno pripomogla regijska podpora, saj je to najbolj priljubljena japonska znamka piva.
Brand Finance v sklopu svoje analize oceni tudi vlogo posameznih atributov znamke pri splošnem spodbujanju njene vrednosti, na primer trajnost. Asahi ima tudi najvišjo oceno pri zaznavanju trajnosti (5,65 od 10) med vsemi petdesetimi znamkami piva na lestvici, ki jo sestavljajo v družbi. Takoj za njo je še ena japonska znamka, in sicer Kirin, ki je po vrednosti znamke v višini 3,2 milijarde dolarjev sicer na sedmem mestu.
Kitajski znamki najhitreje rasteta
Kitajska znamka piva Zhujiang (njena vrednost je porasla za 44 odstotkov na 680 milijonov dolarjev) je prevzela naziv najhitreje rastoče znamke, takoj za njo pa je prav tako kitajski Tsingtao (njena vrednost je v letu dni poskočila za 39 odstotkov na 2,1 milijarde dolarjev). Zhujiang je letos delno doživel takšno rast zaradi svoje priljubljenosti pri mladih, bolj cenovno občutljivih potrošnikih. Medtem ko je konkurenca povečevala cene, je Zhujiang ohranil stabilne cene piva in je tako potrošnikom nudil kakovostno alternativo srednjega cenovnega razreda. Presenetljiva rast znamke Tsintao pa je neposredno povezana z njenim poživljenim poslovnim modelom. Leta 2022 je Tsingtao namreč odprl več kot 250 pivnic in predstavil novo strategijo, ki se še v večji meri usmerja na potrošnike.