V tem obdobju se jim je EBITDA na letni ravni zmanjšal za 4,2 %, medtem ko se je neto dolg povečal za 1,1 milijarde evrov v primerjavi z enakim obdobjem lani, so navedli v poročilu skupine.
V skupini pričakujejo, da se bodo konsolidirani prihodki za celotno poslovno leto 2025 povečali na približno 91,5 milijard evrov.
Odgovorni so izjavili, da pričakujejo začasno umirjene rezultate, predvsem zaradi ciljno usmerjenih naložb v trajnost poslovanja in povečanih stroškov, povezanih s tržnimi razmerami. Dodali so tudi, da naj bi bila uspešnost pod ravnijo prejšnjega leta, vendar v skladu z načrtovanimi pričakovanji.
Z maloprodajo v Nemčiji, največjem poslovnem segmentu skupine, so zabeležili 2,8-odstotno rast prihodkov na 20,9 milijarde evrov.
Mednarodna maloprodaja je s prihodki v višini 10,3 milijarde evrov (5,1-odstotna letna rast) v prvi polovici leta 2025 predstavljala drugi največji poslovni segment skupine.
Segment "udobnega nakupovanja" (convenience op.p.) je dosegel prihodke v višini 7,5 milijarde evrov, kar je na enaki ravni kot v prejšnjem letu, pri čemer je bil padec prihodkov na Nizozemskem in v Belgiji zaradi omejitev prodaje v tobačnem sektorju kompenziran.
Segment potovanj in turizma je zabeležil prihodke v višini 3,5 milijarde evrov, kar je 17,4-odstotna rast na letni ravni.
Prihodki v sektorju trgovin »naredi sam« (DIY) so se nekoliko zmanjšali in sicer za 1,2 % zaradi znatnega padca zaupanja potrošnikov v celotnem sektorju.
Vir: InStore
Foto: Pixabay