SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pivovarna Laško Union v rumeno-zlatem

AKTUALNO

Slovenija

29.07.2023

Na začetku junija so v Pivovarni Laško Union (PLU) predstavili novo korporativno podobo.

Proces prenove korporativne identitete, pri katerem so sodelovali tudi vsi zaposleni, je trajal kar tri leta in je zdaj končan, poroča MM (Marketing Magazin) za katerega je na to temo Alenka Rozman, vodja komuniciranja v Pivovarni Laško Union (PLU), povedala,da je prenova korporativne podobe del širšega projekta prenove korporativne identitete, s katerim so primarno želeli poenotiti interno kulturo. »Še po sedmih letih, odkar je naš lastnik družba Heieneken in obe pivovarni delujeta kot eno podjetje, se pogosto zdi, da zaposleni živimo dve kulturi. Prenovo korporativne identitete smo zato začeli s prenovo vizije, poslanstva, vrednot in vedenj. Vmes smo se soočali s številnimi transformacijami poslovanja, tako da je bila vizualna podoba dokaj logičen korak naprej k doseganju poenotenosti.« 

Dodala je, da v podjetju v interni komunikaciji že nekaj let uporabljajo skrajšano različico imena, ki je sicer v svoji osnovni različici precej dolgo in kompleksno, namesto Pivovarna Laško Union tako uporabljajo preprosto PLU. »Tudi naša nova podoba se začenja s temi tremi črkami, ki skupaj v sožitju kreirajo znak, ki predstavlja pivski vrček. Ta rešitev se nam je zdela resnično posrečena in primerna, saj se v našem poslovanju vedno bolj usmerjamo le na proizvodnjo vrhunskega piva znamk Laško, Union in Heineken.«

Z novo podobo uvajajo tudi novo enotno barvo, barvo piva. Prej so v korporativnem logotipu kombinirali tri barve, Laško zeleno, Union rdečo in Heineken zeleno, kar je pogosto predstavljalo izziv pri oblikovanju različnih korporativnih promocijskih gradiv.

»Zdaj smo rumeno-zlati, kar nam bo omogočalo pravo sončno komunikacijo, še vedno pa bomo lepo sobivali z vsemi tremi blagovnimi znamkami,« poudari Rozmanova.

Sodelavce so v dneh pred uradno uvedbo temeljito seznanili z novo podobo, jih opremili z novimi majicami in drugimi gradivi, ki so jih potrebovali, da so lahko s 1. junijem začeli s kupci in partnerji komunicirati v novi podobi.

V procesu prenove so sodelovali z družbami BB Consulting, Herman & partnerji in Competo.