»Hofer cena velja za vse izdelke in kategorije prodajnega asortimana in je zmeraj ugodna, ne samo za določene izdelčne linije, zagotavlja pa jo racionalen poslovni model, v katerem se Hofer razlikuje od preostalih trgovcev,« je glavno sporočilo akcije. Tudi v razširjeni oglaševalski akciji izstopajo dodelani motivi, kjer ikonično »rumeno ceno« upodabljajo z različnimi izdelki iz trgovčeve ponudbe.
Pomemben nov komunikacijski kanal je spletna stran o Hofer ceni, kjer izpostavljajo in pojasnjujejo nekaj bistvenih prednosti poslovanja podjetja, ki vedno in za vse zagotavlja ugodno ceno. »Hofer vse leto ponuja širok nabor izdelkov, ki jih v izbranih motivih smiselno kombiniramo v tematske sklope, pogosto prilagojene letnemu času. Trenutno so aktualni žar, vrtnarjenje in poletni zajtrki, lotevamo pa se že novih, še bolj poletnih motivov,« pravijo pri Hoferju.
Vse zbrane prednosti skupaj s podrobnejšimi pojasnili so na spletni strani hofer-cena.si.