Tudi to obletnico so praznovali z svojimi zvestimi kupci, saj so po vseh svojih 25 marketih pripravili številne ugodnosti, degustacije in popuste. V sporočilu medijem trgovec sporoča, da je praznovanje “potekalo v malo bolj sproščeni in veseli atmosferi, po koncu moreče 'korona' karantene in nato še energetske krize.”
V zadnjem letu je Fama Vipava realizirala vse postavke iz poslovnega načrta. Pri tej trgovski verigi so prodajo povečali za 10,83 % na dobrih 25 milijonov evrov in kljub težkim razmeram poslovali pozitivno. Dobiček iz poslovanja je bil sicer za 18 % manjši, kar pa je še vedno odlično, glede na več kot 400 % rast stroška energentov, ki so jo bili deležni v podjetju.
Trendi dobre, pozitivne rasti prodaje se nadaljujejo tudi v prvih petih mesecih letošnjega leta.
Prav do obletnice so v Fami zaključili energetsko prenovo Trgovskega centra Karsika v Sežani. V okviru prenove so v centru postavili spuščene strope, toplotne pregradne stene in zamenjali vso “staro” zamrzovalno in hladilno tehniko z novo, energetsko varčno in prve ocene že kažejo, da se bo poraba električne energije in plina prepolovila. Veseli tudi dejstvo, da je nova oprema z atraktivno podobo veliko privlačnejša za kupce. Ne samo, da se je število izdelkov v novih hladilnikih in zamrzovalnikih povečalo, predvsem predstavitev je všečnejša in po mnenju vodilnih je tudi to eden glavnih razlogov, da se je prodaja v tem supermarketu po prenovi povečala kar za 20 odstotkov.
Podjetje se je v lanskem letu soočilo z velikimi izzivi in to stanje se je prevesilo tudi v letošnje leto. Pri trgovcu opozarjajo na “nenormalno rast cen s strani dobaviteljev trgovskega blaga”, hkrati pa prihaja do opazne spremembe in sicer do selitve nakupov k izdelkom, kjer so se cene povečale najmanj.
Zato so v podjetju močno povečali nabavo blaga v tujini, saj so se tam cene povečale opazno in bistveno manj kot v Sloveniji, s čimer v Fami ohranjajo konkurenčnost.
Ob obletnici so tokrat namesto tradicionalne torte velikanke svojim kupcem razrezali marelično pito velikanko, ki so jo spekli v Pekarni Brumat.
Praznovanja se je udeležila tudi Mlečna kraljica, ki je predstavila odličen seneni sir iz Mlekarne Celeia
Iz Parme v Italiji so predstavniki podjetja Leoncini ponudili njihovo najboljšo mortadelo Antica.
Atlantic trade je za dober dan ponudil izdelke iz svoje nove linije instant kave Barcaffe.